roy schreef:geen reactie van server bla bla op news.neva.ru.spots
mare als er iemand zijn servers.xml(zonder inlog gegevens natuurlijk) post als map uploud onder een leuke naam. (even vermelden) dan kan iedereen die overnemen. even eigen inlog erin kwakken klaar.
Waarom zou je overigens deze database willen gebruiken, aangezien de informatie die erachter zit, de inhoud van de spot, niet meer te lezen is met je andere servers?
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
ik heb spotnet gisteren gedelete en opnieuw geinstalleerd vanwege het niet kunnen bereiken van news2.
Daarmee ben ik dus ook de database van news2 verloren, is er misschien nog een mogelijkheid om daaraan te komen? De gebruiksaanwizing hierboven gaat er nl. vanuit dat je deze nog hebt!
Bij voorbaat dank
Ep Woody schreef:Waarom zou je overigens deze database willen gebruiken, aangezien de informatie die erachter zit, de inhoud van de spot, niet meer te lezen is met je andere servers?
omdat er nog steeds providers zijn die wel hoge retentie bieden, maar problemen hebben met de headers. Komt mij dus bijvoorbeeld goed van pas!
fonske1793 schreef:ik heb spotnet gisteren gedelete en opnieuw geinstalleerd vanwege het niet kunnen bereiken van news2.
Daarmee ben ik dus ook de database van news2 verloren, is er misschien nog een mogelijkheid om daaraan te komen? De gebruiksaanwizing hierboven gaat er nl. vanuit dat je deze nog hebt!
Bij voorbaat dank
Zoeken naar een spot op een andere manier dan met spotnet en je vind het wel
Maar hoe ga je dan de informatie krijgen, zoals de beschrijving ed van de spot, zonder dat je de inhoud van de spot zelf, aangezien je alleen de headers hebt...
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
Neem aan dat het ook ergens word opgeslagen op je pc
computer crash of een gedwongen herinstalatie en je bent alles kwijt.
mijn server heeft retentie van 465 dagen en loopt op per dag naar 1000 maar de header is maar van een maand.
spots gaan zoeken buiten spotnet om. tja kan maar dan word spotnet nuttenloos aangezien 90 % niet te vinden is met spotnet voor mij.(en vele andere)
@ gerstr: wat is het probleem om een backup van iemand te vragen van zijn configuratie die wel tot ergens in 2009 heeft?
Zie het als een safefile van een game. deze geef je aan je vriend zodat hij niet alle levels hoeft uit te spelen.
Dit is alles wat er wordt opgeslagen van de headers. Wil je meer informatie dan haalt hij de diepere informatie op, beschrijving, bestandsnaam etc.etc.etc. Vanaf de zelfde header server als in eerste instantie is gebruikt.
Vandaar mijn opmerking, waarom zou je al deze informatie op willen slaan
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.