Spotnet vraagt iedere keer om inloggegevens

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

jenny13
Answers: 0

Re: Spotnet vraagt iedere keer om inloggegevens

Bericht door jenny13 »

hoi
heb de zelfde problemen moet ook steeds op nieuw inloggen moet steeds de payserve er op zetten en moet ook steeds de douwnloads map op nieuw aan klikken waar het heen moet snap er niks van
groetjes jenny

Topicstarter
truus22

Bericht door truus22 »

Hoi Spotnet,

Ik probeerde de wijzigingen aan te brengen, zoals jij mij instrueerde, maar nu blijkt dat ik die gegevens niet kan wijzigen vanwege de beveiliging, er worden geen wijzigingen toegestaan in "Explorer" en ik weet niet hoe ik die beveiliging uit kan zetten, of kan omzeilen. Overigens, je had gelijk die nieuwsserver "Newsstars" is gewijzigd naar "easyusenet" , overigens logt mijn vriend nog wel steeds met sucses met de oude gegevens van "Newsstars" in. Dien ik voor de wijziging bij "servers.xml de oude of de nieuwe inloggegevens te gebruiken? Ik wacht weer geduldig op antwoord, alvast weer bedankt.

truus22

Deleted User 3157

Bericht door Deleted User 3157 »

beste jenny13

het eerder genoemde bestand settings.xml in de spotnetdirectory moet je alleen lezen maken.
dat doe je door rechtermuisklik, menu en alleen lezen aanvinken.
en vantevoren natuurlijk je gegevens invullen

Deleted User 3157

mcwops schreef:ik heb hier een voorbeeld voor je ingevuld.
namelijk tussen de aanhalingstekens "" heb ik server username en password 'gevuld'
aan jou om de werkelijke gegevens in te vullen. moet lukken zo toch?

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="Newsstars" Username="xxxx" Password="xxxx" Port="0" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="Newsstars" Username="xxxx" Password="xxxx" Port="0" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="Newsstars" Username="xxxx" Password="xxxx" Port="0" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
ik citeer mijn eigen post nu, want ik heb uiteraard geen enkele gegevens van de vragensteller truus22. daarom heb ik als beantwoorder zijn spotnetusername ingevuld. verder geen kwade bedoeling of zo. enfin, nu staan er kruisjes :) ... mij best...

mbt je vraag truus22:
krijg je t bestand .xml te zien uberhaupt? zo ja, dan rechtermuisknop, eigenschappen en lezen uitvinken...dan t xml bestandje aanpassen ccq invullen met de hand en dan weer opslaan (dat werkt nu wel) daarna weer rechtermuisknop en weer alleen lezen aanvinken

Topicstarter
truus22

Bericht door truus22 »

Hoi,

Het zal wel niet slim van mij zijn, maar ik krijg uberhaupt geen optie te zien, om "lezen" uit te vinken, kan je mij misschien nog eens aangeven, waar ik precies moet zijn om e.e.a. te wijzigen.

truus22

Deleted User 3157

op bestand .xml gaan staan met je muis/selectere dus. dan rechtermuis, onderin staat eigenschappen die moet je aanklikken. tabje algemeen kiezen (1e) en onderin staat kenmerken: [] alleen lezen. daar dus :)

Topicstarter
truus22

Bericht door truus22 »

Ik begin mij onderhand te schamen; ik heb eigenschappen gevonden en ook te optie "alleen lezen" aangevinkt, maar ik kan nog steeds niets wijzigen in het XML-document, genaamd "servers". Wat doe ik fout?

Groet,

truus22

Deleted User 3157

servers.xml -> juist alleen lezen uitzetten (dus geen kruisje)
servers.xml openen met kladblok.
dan de tekst veranderen (met je eigen servergegevens, zie blz 1 van je topic) en afsluiten met opslaan (let op: onder zelfde naam)
daarna servers.xml t alleen lezen (weer) aanzetten (dus met kruisje)

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

truus22 schreef:Hoi Spotnet,

Ik probeerde de wijzigingen aan te brengen, zoals jij mij instrueerde, maar nu blijkt dat ik die gegevens niet kan wijzigen vanwege de beveiliging, er worden geen wijzigingen toegestaan in "Explorer" en ik weet niet hoe ik die beveiliging uit kan zetten, of kan omzeilen. Overigens, je had gelijk die nieuwsserver "Newsstars" is gewijzigd naar "easyusenet" , overigens logt mijn vriend nog wel steeds met sucses met de oude gegevens van "Newsstars" in. Dien ik voor de wijziging bij "servers.xml de oude of de nieuwe inloggegevens te gebruiken? Ik wacht weer geduldig op antwoord, alvast weer bedankt.

truus22
Je moet bij server="" de gegeven invoeren: reader.easyusenet.nl.

wim1965

Bericht door wim1965 »

hallo ,

Geeft bij mij vanaf vandaag ook opeens steeds een foutmelding aan en geeft aan gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet terwijl juist is in gegeven maak trouwens gebruik van xsnews Als ik alles opnieuw ingeef werkt het soms wel maar ook opeens dan weer niet .
Kan iemand me misschien zeggen wat er fout gaat
heeft trouwens de eerste week zonder problemen gewerkt bij mij.

alvast bedankt
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer