wie kan mij helpen snap er niks meer van heb mijn spotnet gedownload heb mijn gebruikersnaam in gevoerd en het wachtwoord maar krijg foutmelding wie kan mij helpen, graag niet in te moeilijke bewoording aub
gerstr schreef:jawel hoor - aan de eerste regel van je servers.xml.
Maak er eerst maar even dit van:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="newsreader60.eweka.nl" Username="451572" Password="xxxxxxxxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader60.eweka.nl" Username="451572" Password="xxxxxxxxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="451572" Password="xxxxxxxxxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
en natuurlijk even je password invullen in spotnet
laat weten ajb
als ik hem nou weer gewoon op eweka zet blijf ik dan wel alle spots houden? ik heb ook een prepaid abonnement op eweka, dus als ik overstap ofzo houd ik dan ook alle spots?
@wesley: je binnengehaalde spots staan in je c:\ProgramData\Spotnet\...spots bestand. Het ligt een beetje aan hoe je bent begonnen wat voor naam deze spots file heeft (normaal je provder naam die je de eerste keer invoerde +.spots als naam)
Het staat je natuurlijk vrij om hier een kopie van te maken zodat je weet dat je deze niet meer kan kwijtraken
Kun je even kijken wat de huidige naam is van de spots file en hoe groot deze is? - kan ik je vraag goed beantwoorden
@supermaneddy: wat is precies de foutmelding en wat heb je gedaan?
@supermaneddy: zullen we maar bij het begin beginnen? Welke news server heb je precies en wat heb je ingevuld bij het scherm van spotnet en wat doet spotnet wel/niet?
zeelandnet provider is anders
adres highwinds.zeelandnet.nl
gebruikers naam ook in gevuld
wachtwoord van zeeland net in gevuld
en dan verbinden en dan geeft hij aan dat gebruikersnaam of wachtwoord niet klopt
gerstr schreef:@wesley: je binnengehaalde spots staan in je c:\ProgramData\Spotnet\...spots bestand. Het ligt een beetje aan hoe je bent begonnen wat voor naam deze spots file heeft (normaal je provder naam die je de eerste keer invoerde +.spots als naam)
Het staat je natuurlijk vrij om hier een kopie van te maken zodat je weet dat je deze niet meer kan kwijtraken
Kun je even kijken wat de huidige naam is van de spots file en hoe groot deze is? - kan ik je vraag goed beantwoorden
@supermaneddy: wat is precies de foutmelding en wat heb je gedaan?
mijn spots stonden onder de naam van de russische server, die heb ik veranderd naar eweka en de orginele eweka verwijderd.
wesley1981 schreef:niemand een idee waar dat aan kan liggen?
misschien handig om te weten
news2.neva.ru
werkt niet meer,
in ieder geval niet zoals we hem gebruikte zonder gebruikersnaam en wachtwoord.
Dus die server komt helaas te vervallen
Dan begrijp je ook waarom het niet werkt.
Eindelijk kan ik weer lachen, want ben al 2 dagen bezig met die Russische server en het lukt maar niet.
Fijn, kan ik daar mee ophouden en zoeken naar een andere oplossing voor die ellelange wachtijden op de responses van de mensen.
Bedankt dat je het hier even vermeldt..
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.