205 Timeout after 30 seconds
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: ziggo
- Internet: ziggo
Re: Kan niet downloaden van spotnet.
Hier bij mij is het gesodemieter ook begonnen bij een update naar de laatste F Secure internet beveiliging,ben ook met de instellingen aan de gang geweest maar niets helpt,hopelijk weet iemand van jullie de oplossing.
-
- Moderator Team Lid
Hoi Rinus30,
Even terug naar het begin (voor de records, checklist en het uitsluiten van "bepaalde" problemen)
Beantwoord even de vragen, servers.xml, alleen met spotnet of met spotnet en ook Grabit...
zie: viewtopic.php?f=3&t=5586#p48457
Even terug naar het begin (voor de records, checklist en het uitsluiten van "bepaalde" problemen)
Beantwoord even de vragen, servers.xml, alleen met spotnet of met spotnet en ook Grabit...
zie: viewtopic.php?f=3&t=5586#p48457
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
Het is inmiddels al meerdere keren in dit topic gemeld.....Als F secure internet beveiliging de boosdoener is, dan volstaat het NIET om de instellingen te wijzigen, dan MOET je hele antivirus van je computer verwijderd worden. Lees de linken in dit bericht...viewtopic.php?f=3&t=5586#p48418rinus30 schreef:Hier bij mij is het gesodemieter ook begonnen bij een update naar de laatste F Secure internet beveiliging,ben ook met de instellingen aan de gang geweest maar niets helpt,hopelijk weet iemand van jullie de oplossing.

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

-
Zelfde probleem hier. Ook na een update van F-secure. Inmiddels virusscanner en firewall uitgezet, maar zonder resultaat.Rinus30 schreef:Hier bij mij is het gesodemieter ook begonnen bij een update naar de laatste F Secure internet beveiliging,ben ook met de instellingen aan de gang geweest maar niets helpt,hopelijk weet iemand van jullie de oplossing.
-
Beste George,george schreef:Ook na een update van F-secure. Inmiddels virusscanner en firewall uitgezet, maar zonder resultaat.
Lees nog eens dit topic door, alsjeblieft. Het staat er inmiddels meerdere keren...

Als F secure internet beveiliging de boosdoener is, dan volstaat het NIET om de instellingen te wijzigen (of hem uit te zetten), dan MOET je hele antivirus van je computer verwijderd worden. Lees de linken in dit bericht...viewtopic.php?f=3&t=5586#p48418

-
- Moderator Team Lid

Problemen met het compleet verwijderen van F-Secure?
zie: F-Secure Uninstallation Tool.exe
Download: ftp://ftp.f-secure.com/support/tools/ui ... onTool.zip
readme.txt
- Spoiler: show
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
-
Uhmmm.... Rinus30...
Als je wat wilt aanvullen, wijzigen, dan is het fijner als je dat doet in een nieuw bericht.

Maar goed: test even of spotnet het wel doet als je f-secure helemaal verwijdert. En laat het ons weten, dan kunnen we andere gebruikers helpen.
Het is best lastig om je goede ondersteuning te geven, als je elke keer je starttopic wijzigt...Laatst bijgewerkt door Rinus30 op di 13 nov 2012, 09:09, in totaal 7 keer bewerkt.
Als je wat wilt aanvullen, wijzigen, dan is het fijner als je dat doet in een nieuw bericht.

Maar goed: test even of spotnet het wel doet als je f-secure helemaal verwijdert. En laat het ons weten, dan kunnen we andere gebruikers helpen.

-
Sorry, ik had beter moeten lezen.... F-secure verwijderen is toch wel een probleempje. Deze virusscanner wordt gratis geleverd door Xs4all.nl. Maar goed, ik kijk wel....ManiaK schreef:Beste George,george schreef:Ook na een update van F-secure. Inmiddels virusscanner en firewall uitgezet, maar zonder resultaat.
Lees nog eens dit topic door, alsjeblieft. Het staat er inmiddels meerdere keren...![]()
Als F secure internet beveiliging de boosdoener is, dan volstaat het NIET om de instellingen te wijzigen (of hem uit te zetten), dan MOET je hele antivirus van je computer verwijderd worden. Lees de linken in dit bericht...viewtopic.php?f=3&t=5586#p48418
-
Mogelijke opties:

- (Tijdelijk) een gratis antivirus installeren
- Spotlite gebruiken
of - wachten tot F-secure dit probleem opgelost heeft...
We need to analyze more to rectify the current issue. Please feel free to contact our support team and provide more information so that our Technical Expert can analyze the case and give you a permanent solution. Below is the link to contact our support team :-
http://www.f-secure.com/en/web/home_glo ... rt/contact
Bron: F-secure community

-
Re: Spotnet en F-Secure Internet Security 2013
Heb Spotnet op een virtuele machine (windows 8) geinstalleerd, met 'dus' een andere viruscanner (MSE) en daar werkt het prima. Oorzaak is dus de 'grote' update van F-secure die gisteren of zo uitgevoerd is.... Maar hopen dat F-secure snel met een oplossing komt....