vandaag ziggo eens gebeld ja ja het probleem is bekend (al 23 dagen) maar hebben geen oplossing
het wordt hier steeds slechter met de newsgroepen
ik geloof dat ik ziggo maar op zech als ze dit al niet kunnen oplossen
het zit wel bij ziggo laat je niets wijs maken
Probeer anders eens een andere provider ?
Neem bijvoorbeeld bij sunny usenet voor 1 maand een usenet pakket, Dan weet je zeker dat het probleem bij ziggo zijn nieuwsservers zit.
Sunny usenet biedt hele voordelige pakket aan en zijn ook voor 1 maand te huren vandaar dat je het daarmee even snel kan testen!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.