error 430 No Such Article bij het aanklikken van een spot
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: error 430 No Such Article bij het aanklikken van een spo
er zal wel weer gewoon een storing zijn heb het op al de computers terwijl een uur geleden alles nog werkte
-
- Moderator Team Lid
@albertina56:
Niet alles kun je onder de noemer "storing" plaatsen.
Zoek maar eens op 430 No Such Article en dit duurt al sinds december 2011, storingen zijn meestal binnen een dag opgelost.
Niet alles kun je onder de noemer "storing" plaatsen.

Zoek maar eens op 430 No Such Article en dit duurt al sinds december 2011, storingen zijn meestal binnen een dag opgelost.
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 66
Maanden geleden heb ik het zelfde probleem gehad, ik heb ook van alles geprobeerd...windows er op nieuw op vescheidene versies van spotnet geprobeerd. Niets bleekt te helpen en zomaar ineens was het weer over enalles draaide normaal, ook met v 1.8.1.
Sinds vorige week begon het bij mij ook weer, eerst met mijn eigen reacties die ik plaatste onder andermans spots,
en dag of wat later kon ik geen reacties meer lezen....en sinds vandaag kan ik dus sommige spots ook niet meer openen en dit allemaal door de 430 error.
Ik hoop echt dat er iemand met een goede oplossing komt

Sinds vorige week begon het bij mij ook weer, eerst met mijn eigen reacties die ik plaatste onder andermans spots,
en dag of wat later kon ik geen reacties meer lezen....en sinds vandaag kan ik dus sommige spots ook niet meer openen en dit allemaal door de 430 error.
Ik hoop echt dat er iemand met een goede oplossing komt

-
ik heb het nu ook, heb 1.81 maar kan bijna geen spots meer opnenen vanwege die error...
si er een bug ofzo??
si er een bug ofzo??
-
- Usenet: eweka
- Internet: telenet
- Leeftijd: 49
hello,
ik begin ook meer en meer last te krijgen van dit probleem
maar heeft iemand al opgemerkt dat de spots waar de 430 op zit niet mooi in het rijtje met datums en tijd past,
bij zijn de getroffen spots blijkbaar echo's (of iets dergelijk) van spots die enkele dagen geleden ook al eens geplaatst zijn, met dezelfde dag en uur erbij alleen bekijkt spotnet ze als nieuw want ze worden bovenaan de lijst gezet ook al hebben ze een oudere datum, en ja de lijst selectie staat juist
heeft dit er mss iets mee te maken of is dit iets dat enkel bij mij ligt
wil iemand eens checken??
greedzzz
ik begin ook meer en meer last te krijgen van dit probleem
maar heeft iemand al opgemerkt dat de spots waar de 430 op zit niet mooi in het rijtje met datums en tijd past,
bij zijn de getroffen spots blijkbaar echo's (of iets dergelijk) van spots die enkele dagen geleden ook al eens geplaatst zijn, met dezelfde dag en uur erbij alleen bekijkt spotnet ze als nieuw want ze worden bovenaan de lijst gezet ook al hebben ze een oudere datum, en ja de lijst selectie staat juist
heeft dit er mss iets mee te maken of is dit iets dat enkel bij mij ligt
wil iemand eens checken??
greedzzz
-
Bij mij is het deze week ook weer begonnen. Maanden ging het goed en nu begint de ellende weer. Ga vanavond maar weer andere instellingen proberen. Zit bij Eweka en download via ssl. Ik hoop dat er snel een oplossing wordt gevonden want het is heel vervelend.
Wat hierboven staat heeft er inderdaad mee te maken..echo's oid. Het is mij ook opgevallen dat er spots van eerdere dagen tussen stonden.
Vanavond maar eens even de database opnieuw laden.
Edit: database opnieuw laden helpt niet
Wat hierboven staat heeft er inderdaad mee te maken..echo's oid. Het is mij ook opgevallen dat er spots van eerdere dagen tussen stonden.
Vanavond maar eens even de database opnieuw laden.
Edit: database opnieuw laden helpt niet
Laatst gewijzigd door dotternetta op 03 apr 2012, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Vraagje aan Willem55,
Ik zie nu dat je naast Eweka ook Sunnyusenet gebruikt. Heb je met Sunny bovengenoemd probleem ook?
Ik zie nu dat je naast Eweka ook Sunnyusenet gebruikt. Heb je met Sunny bovengenoemd probleem ook?

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
- Usenet: Spotnet
- Internet: Ziggo
Ik kreeg ook deze foutmeldingen bij de spots van o.a. Zoutoplossing en kwam hier uit. Ik heb dit eveneens al een tijdje en heb voor mijn geval de oplossing gevonden en misschien het probleem.
Ik heb een account bij Eweka en gebruikte die ook bij Spotnet op spots te laden. Ik heb nu net geprobeerd om spots te laden via mijn Ziggo account, en je raadt het al, het probleem is weg. Ik kan gewoon de spots openen zonder de foutmelding te krijgen. Het lijkt dus iig deels bij Eweka te liggen? Want ik neem aan dat Spotnet geen aparte instellingen bevat t.o.v. Eweka gebruikers? Het enige wat ik kan bedenken is dat Eweka op een bepaalde manier spots opslaat op hun server die niet overeen komt met de manier dat Spotnet deze inleest. Wel raar dat het dan alleen voor een bepaald aantal spots is..
Ook zoals hiervoor genoemd lijken de spots verkeerd te worden ingelezen van de Eweka servers, want ik heb de spots op datum gesorteerd, en die spots die een foutmelding bij Eweka gaven stonden nu heel ergens anders.
Kortom, opgelost in mijn geval, hoewel ik toch liever Spotnet via Eweka laat draaien omdat de retentie bij Ziggo maar 30 dagen is. Ik kan dus niet iets ouds meer zoeken in Spotnet.
Hopelijk kan iemand hier iets mee en vindt de goude oplossing
Ik heb een account bij Eweka en gebruikte die ook bij Spotnet op spots te laden. Ik heb nu net geprobeerd om spots te laden via mijn Ziggo account, en je raadt het al, het probleem is weg. Ik kan gewoon de spots openen zonder de foutmelding te krijgen. Het lijkt dus iig deels bij Eweka te liggen? Want ik neem aan dat Spotnet geen aparte instellingen bevat t.o.v. Eweka gebruikers? Het enige wat ik kan bedenken is dat Eweka op een bepaalde manier spots opslaat op hun server die niet overeen komt met de manier dat Spotnet deze inleest. Wel raar dat het dan alleen voor een bepaald aantal spots is..
Ook zoals hiervoor genoemd lijken de spots verkeerd te worden ingelezen van de Eweka servers, want ik heb de spots op datum gesorteerd, en die spots die een foutmelding bij Eweka gaven stonden nu heel ergens anders.
Kortom, opgelost in mijn geval, hoewel ik toch liever Spotnet via Eweka laat draaien omdat de retentie bij Ziggo maar 30 dagen is. Ik kan dus niet iets ouds meer zoeken in Spotnet.
Hopelijk kan iemand hier iets mee en vindt de goude oplossing

-
- Usenet: Newsdemon
- Internet: ziggo
Heb precies dezelfde specifics als vermeld, en dus ook dezelfde 430 melding(sinds gisteren).
De ene spot kan ik wel ,openen, de andere niet en krijg ik de 430 melding.
Een tijd geleden hetzelfde probleem gehad, en dat was op miraculeuze wijze na 2 dagen weer weg...let's hope and pray!!
Gr,
De ene spot kan ik wel ,openen, de andere niet en krijg ik de 430 melding.
Een tijd geleden hetzelfde probleem gehad, en dat was op miraculeuze wijze na 2 dagen weer weg...let's hope and pray!!
Gr,
-
Dito probleem. SpotNet (v1.8.1) + data verwijderd, CCleaner gedraaid en daarna reboot.
Spotnet opnieuw geïnstalleerd, probleem nog steeds aanwezig.
Opmerking:
Er staan verschillende datums van spots door elkaar. Nadat ik de datum-sortering opnieuw instelde, kon ik weer wel enkele spots openen, waarbij eerder de 430 error verscheen. Bij sommige andere spots werkte dit echter weer niet.
Greetz,
MC
Spotnet opnieuw geïnstalleerd, probleem nog steeds aanwezig.
Opmerking:
Er staan verschillende datums van spots door elkaar. Nadat ik de datum-sortering opnieuw instelde, kon ik weer wel enkele spots openen, waarbij eerder de 430 error verscheen. Bij sommige andere spots werkte dit echter weer niet.
Greetz,
MC