Spot toevoegen lukt niet
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Eweka
- Internet: UPC
Re: Spot toevoegen lukt niet
Mensen, het probleem is nog steeds niet weg. Hoe ik het ook probeer,elke spot die ik toevoeg die zie ik er niet tussenstaan in de database, terwijl andere mensen ze wel zien staan. Is eweka geblokt ofzo?
Als iemand een oplossing weet hoor ik die graag. Want ik ben een fanatieke spotter.
Groeten, CyberPiraat.
Als iemand een oplossing weet hoor ik die graag. Want ik ben een fanatieke spotter.
Groeten, CyberPiraat.
-
- Leeftijd: 109
-
Vanmiddag ook probs gehad met 2 spots. Duurde bijna 1,5 uur voordat ze bij mij zichtbaar waren.
Ik heb gewoon gewacht.
Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk
Ik heb gewoon gewacht.
Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk
-
@cyberpiraat..
Voor mij persoonlijk zou de meest voor de hand liggende oplossing zijn om een andere usenetprovider te proberen. Op dit forum zijn het vooral mensen met Eweka die problemen ondervinden. Ik beweer niet dat het probleem veroorzaakt wordt door Eweka, maar er gaat iets mis in de combinatie met Spotnet.
Zoals hier al gemeld in dit topic is ook een mogelijke oplossing dat je Spotlite installeert puur voor het lezen van de reacties en het controleren van je spots.
Verder zou je nog kunnen proberen om een eerdere versie van Spotnet te gebruiken. Die versies vindt je hier http://www.spot-net.nl/
Mogelijk dat als er een nieuwe versie van Spotnet komt, dat het probleem opgelost is.
Helaas kunnen wij daar verder geen duidelijkheid over geven. De nieuwe versie is wel aangekondigd, maar dat is inmiddels ook al een paar maanden geleden.
Dit forum heeft geen banden met de maker van Spotnet, ik vrees dat wij niet meer voor je kunnen doen dan de bovenstaande oplossingen...
Voor mij persoonlijk zou de meest voor de hand liggende oplossing zijn om een andere usenetprovider te proberen. Op dit forum zijn het vooral mensen met Eweka die problemen ondervinden. Ik beweer niet dat het probleem veroorzaakt wordt door Eweka, maar er gaat iets mis in de combinatie met Spotnet.
Zoals hier al gemeld in dit topic is ook een mogelijke oplossing dat je Spotlite installeert puur voor het lezen van de reacties en het controleren van je spots.
Verder zou je nog kunnen proberen om een eerdere versie van Spotnet te gebruiken. Die versies vindt je hier http://www.spot-net.nl/
Mogelijk dat als er een nieuwe versie van Spotnet komt, dat het probleem opgelost is.
Helaas kunnen wij daar verder geen duidelijkheid over geven. De nieuwe versie is wel aangekondigd, maar dat is inmiddels ook al een paar maanden geleden.
Dit forum heeft geen banden met de maker van Spotnet, ik vrees dat wij niet meer voor je kunnen doen dan de bovenstaande oplossingen...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

-
- Supporter
Wederom geen enkele respons meer van cyberpiraat,heeft zich sinds 30 maart ook niet meer gemeld op het forum.
Probleem opgelost ?
P.s. hopenlijk heeft cyberpiraat een abo`tje
Probleem opgelost ?
P.s. hopenlijk heeft cyberpiraat een abo`tje

-
Geen reactie meer van TO.
Topic gaat op slot!
Topic gaat op slot!

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."