Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

xZx
Answers: 0
Usenet: Easyusenet+Cheapnews

Re: Ervaringen & Discussie: nieuwe payserver - sunnyusenet

Bericht door xZx »

Interessant, zeker ook de prijs! :)

Ik lees op hun site niets over een beveiligde (SSL) verbinding, of ik lees er overheen? Toch ook wel een belangrijk detail.

Voorlopig doe ikzelf nog even niets met NL usp's, eerst kijken hoe dit afloopt.

Topicstarter
ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Bericht door ardy43 »

Wij hebben privacy hoog in het vaandel staan. We slaan daarom geen gedetailleerde gegevens op over je gebruik van onze Usenetdienst. De enige gegevens die we opslaan van jou gebruik van onze Usenetdienst omvat statistische gegevens over het totaal verbruik van je account. Wil je hier meer over weten? Neem dan contact met ons op.

Verder bieden we ook standaard bij ieder pakket de mogelijkheid om gratis via SSL (Secure Socket Layer) verbinding te maken met ons platform. Bij het gebruik van SSL is de verbinding tussen onze Usenetdienst en jou PC optimaal beveiligd.

xZx
Usenet: Easyusenet+Cheapnews

Bericht door xZx »

Oh gut, nu zie ik dat tabje (anonimiteit) pas :oops: . Thanks ardy43 ;)

Topicstarter
ardy43

Bericht door ardy43 »

graag gedaan, ja met dat brein verhaal moeten we misschien wel naar een buitenlandse payserver..

Topicstarter
ardy43

Bericht door ardy43 »

Sunny Usenet: Verda Valo N.V., gevestigd te E-Commerce Park Vredenberg, Heelsumstraat unit E-01 in Willemstad, Curaçao en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel & Nijverheid onder dossiernummer 120361, handelend onder de naam Sunny Usenet.

hij zit wel in het buitenland

jaapie18

Bericht door jaapie18 »

Krijg steeds deze error 502 Access denied to your node. Weet zeker dat ik alles goed ingevuld heb, Want het account werkt wel op de website.

Ik gebruik verder nieuwsleecher

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Verdeel het aantal verbindingen tussen de programma's/ pc's die dit account gebruiken of gebruik de programma's één voor één. Als er geprobeerd word meer verbindingen te maken dan toegestaan voor het account word deze melding gegeven. De servers.xml in dit bericht is om alles via Spotnet te doen.

Om deze server i.c.m. een ander programma (bijv. Newsleecher) te gebruiken de volgende servers.xml gebruiken.

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.sunnyusenet.com" Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="post.sunnyusenet.com" Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken. Dit voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast.

Daarna in Newsleecher de verbindingen die over zijn instellen.
Bij een account met 5 verbindingen zijn dat er 2 en bij 20 zijn dat er 17.

Er kan ook een andere server voor de headers ingesteld worden.
Hierdoor is er één verbinding meer in een ander programma beschikbaar.

jaapie18

Bericht door jaapie18 »

Ik krijg deze error als ik alleen wil downloaden met newsleecher. Waar kan het aan liggen. Dus krijg het ook als ik niet spotnet gebruik.
quote verwijderd
- MariaK

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Dan is het een probleem in Newsleecher. Dat hoort eigenlijk niet in dit Spotnet topic van deze usenet server.

Mogelijkheden waarom het niet werkt in Newsleecher:
Controleer of er een vinkje staat bij "Server Requires Login"
Controleer de gebruikersnaam en wachtwoord. Let op tekens zoals Og (letters), 09(cijfers) en spaties.
Controleer of poort 563 i.c.m. vinkje bij ssl is ingesteld of poort 119 i.c.m. geen vinkje bij ssl.
Controleer het aantal dat staat bij "connections" begin met 1 en als deze werkt met 1 verhogen enz.
Controleer dat de firewall niets blokkeert. Op de site staat
502 Access denied to your node
Deze foutmelding wil zeggen dat je gebruikersnaam en/of wachtwoord niet correct zijn. Let op dat je gebruikersnaam je e-mail adres is en het wachtwoord het wachtwoord is wat je zelf hebt gekozen tijdens registratie.

jaapie18

Bericht door jaapie18 »

Maarja heb ook een account van lightning en daar werkt wel alles goed. En de inlog en paswoord moeten goed zijn, want ik kan wel op de site inloggen.

Edit: Mijn account werkt nu. het paswoord was te lang.

Als ik die servers.xml verander, heeft bij mij geen effect het blijft rond de 57.000 spots.
quote verwijderd
- MariaK
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer