Code 5 foutmelding
Moderator: Moderator Team
Re: Code 5 foutmelding
er staan toevallig toch niet ergens nog oude files van Spotnet (dlls of zo) die die per ongeluk uit een andere folder aan het laden is?
kijk ook eens in de gebruikers folders
ik ken een verhaal waar een kopie van spotnet programfiles in user directories was terecht gekomen
kijk ook eens in de gebruikers folders
ik ken een verhaal waar een kopie van spotnet programfiles in user directories was terecht gekomen
-
-
De code 5 foutmelding heb ik gehad met versie 1.5.3.
Het opnieuw installeren van versie 1.53 over de oude installatie heen heeft het opgelost.
Daarna eventueel versie 1.5.6 installeren.
Het opnieuw installeren van versie 1.53 over de oude installatie heen heeft het opgelost.
Daarna eventueel versie 1.5.6 installeren.
nadat je opnieuw hebt geinstalleerd heb je toch nog geen 1 keer spotnet op kunnen starten en is de ....spots file gewoon nog leeg toch - je hebt ook nog niet je server gegevens in kunnen vullen?
-
klopt!gerstr schreef:nadat je opnieuw hebt geinstalleerd heb je toch nog geen 1 keer spotnet op kunnen starten en is de ....spots file gewoon nog leeg toch - je hebt ook nog niet je server gegevens in kunnen vullen?
ik zit maar met het gegeven in mijn hoofd dat het sinds 2 dagen niet meer werkt en dat jij aangeeft er zelf niks aan veranderd te hebben.
Ik heb het op mijn w7 ultimate x64 in 1 keer werkend gekregen - zoals jij en dit is ook blijven werken....
ik zou toch denken dat het OS in combinaties met .NET het probleem moeten vormen.
Misschien toch zo'n scenario doorlopen:
1. We checken of in taakbeheer Spotnet of Sabnzbd actief is - zo ja - killen
2. We verwijderen als administrator Spotnet - Configuratiescherm - Programma's - Spotnet verwijderen
3. We kijken even in alle c:\programfiles (dus x86 en x64 etc.) of we nog iets van spotnet zien staan en verwijderen dat handmatig
4. In C:\ zorgen we dat via explorer - map opties -extra - verborgen mappen en bestanden zichtbaar zijn
5. We gooien de map c:\ProgramData\Spotnet weg
6. We double checken of we echt niets meer kunnen vinden van spotnet (explorer op C:\ -> find -> spotnet)
als die iets vind gooien we dan ook weg
7. We starten de computer opnieuw op -> zeker geen hangende problemen in geheugen
8. We installeren Spotnet 1.56 schoon en evt. .net
9. We starten deze op en checken of deze gewoon op wil starten
Ik heb het op mijn w7 ultimate x64 in 1 keer werkend gekregen - zoals jij en dit is ook blijven werken....
ik zou toch denken dat het OS in combinaties met .NET het probleem moeten vormen.
Misschien toch zo'n scenario doorlopen:
1. We checken of in taakbeheer Spotnet of Sabnzbd actief is - zo ja - killen
2. We verwijderen als administrator Spotnet - Configuratiescherm - Programma's - Spotnet verwijderen
3. We kijken even in alle c:\programfiles (dus x86 en x64 etc.) of we nog iets van spotnet zien staan en verwijderen dat handmatig
4. In C:\ zorgen we dat via explorer - map opties -extra - verborgen mappen en bestanden zichtbaar zijn
5. We gooien de map c:\ProgramData\Spotnet weg
6. We double checken of we echt niets meer kunnen vinden van spotnet (explorer op C:\ -> find -> spotnet)
als die iets vind gooien we dan ook weg
7. We starten de computer opnieuw op -> zeker geen hangende problemen in geheugen
8. We installeren Spotnet 1.56 schoon en evt. .net
9. We starten deze op en checken of deze gewoon op wil starten
-
Ik heb dit stappenschema doorlopen maar ik blijf helaas met dezelfde foutmelding zitten....
-
-
Nee, helemaal niets.
Deze zou na herinstallatie toch ook weer gewoon de 'originele' moeten zijn en dus werken?
Deze zou na herinstallatie toch ook weer gewoon de 'originele' moeten zijn en dus werken?