spotnet pakt niet meer uit
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: xsnews
- Internet: upc
Re: spotnet pakt niet meer uit
Nee ik kan ze niet handmatig uitpakken of repareren ze lijken wel niet compleet binnen gekomen te zijn. Je krijgt de melding dat er gegevens ontbreken om verder de bestanden uit te kunnen pakken.
Het vreemde is dat ik thuis op de laptop nergens problemen mee heb en alles kan downloaden en uitpakken maar op de desktop heb ik grote problemen. Dus daarom ook mijn herinstal omdat ik dacht dat er ergens software problemen waren. Dat het probleem bij xsnews zit lijkt me ook stug want waarom ene computer nergens last van en andere computer drama.
Het vreemde is dat ik thuis op de laptop nergens problemen mee heb en alles kan downloaden en uitpakken maar op de desktop heb ik grote problemen. Dus daarom ook mijn herinstal omdat ik dacht dat er ergens software problemen waren. Dat het probleem bij xsnews zit lijkt me ook stug want waarom ene computer nergens last van en andere computer drama.
-
Nee, daar heb je gelijk. Als het een providerprobleem is het aannemelijk dat je op beide systemen problemen zou ervaren. Als je precies dezelfde ( mislukte) post ophaalt op je laptop ondervindt je geen enkel probleem?
De schijf waarop je uitpakt, is deze FAT32 of NTFS?
De schijf waarop je uitpakt, is deze FAT32 of NTFS?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
>5 dagen oud, slotje 
niet mee eens? pb -->

niet mee eens? pb -->
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!