Blanco CD en DVD
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 49
-
Re: Blanco CD en DVD
Gelukkig heb ik nog een voorraadje liggen hier, ik koop ze tot op heden gewoon hier op de markt. Hopelijk gaan ze daar ook geen controles uitvoeren...
-
- Usenet: eweka
Op de zwarte markt is ook alles al weg.Heb nu bij big dennis besteld.Alle xboxen werken met dl dvd's ...
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Contacteer:
Ik ga van de week ook maar even wat inslaan bij bigdennis voordat het niet meer kan.
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
ik heb hier nog 60 cd's liggen oid, brand bijna niks meer. heb HDD's :>
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
- Usenet: Newsleecher R-T-G
- Internet: Ziggo & Telfort
@Brambo Iwonatec levert niet meer zoals je vast al gemerkt zult hebben. In juli ontving ik de laatste zending.asenegawa schreef:Naar aanleiding van een uitspraak van het Hof van Justitie van de EU van 16 juni 2011 is Opus onmiddellijk gestopt met de verkoop van blanco CD's en DVD's aan Nederlandse klanten.
Met dank aan de Stichting Thuiskopie.![]()
![]()
Is er nog een alternatief?
aprmedia.co.uk/ of .com levert mij nog wel maar is alleen interessant bij grotere partijen wegens de portokosten.
Samen met wat vrienden of collega's kopen bijvoorbeeld.
Het inperken van 'vrijheden' - what's in a word? - wordt in Europa en NL inderdaad alleen maar erger. Betalen we straks niet bijna net zoveel voor de thuiskopie (van iets wat sommigen van ons eerder al als LP, later op cassettebandje en vervolgens op CD aanschaften) als voor een nieuw exemplaar?
Gelukkig is daar inderdaad de portable HD maar hoe ver weg is de heffing op alle mediadragers?
Het lijkt wel of ze ons massaal aan de streaming media willen hebben... zouden de giga mediacorporaties soms willen verdienen aan ons... ??

Why isn't there mouse-flavoured cat food?
-
- Usenet: sunnyusenet
- Leeftijd: 49
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Contacteer:
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
Ach je kunt ook drugs en wapens naar nederland krijgen dan zijn CDs en DVDs echt geen probleem hoor 

-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Vandaag weer een flinke zending van BigDennis (op mijn Nederlandse postadres) ontvangen dus dat is tot op de dag van vandaag nog steeds geen probleem.
Haha en Opusshop is deze week weer begonnen met de verkoop van CD's en DVD's maar dan wel 4 tot 5 keer zo duur als voorheen.
Dus Opus kan wat mij betreft de boom in, ik bestel wel bij BigDennis of bij Nierle.

Haha en Opusshop is deze week weer begonnen met de verkoop van CD's en DVD's maar dan wel 4 tot 5 keer zo duur als voorheen.

Dus Opus kan wat mij betreft de boom in, ik bestel wel bij BigDennis of bij Nierle.

I'm trying to be...who I really am...the true me...