fout in gebruikersnaam en of wachtwoord
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Eweka
- Internet: KPN
Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord
ik heb ook al 2 dagen hetzelfde probleem, ik kan er niets meer mee Foutje 502.
Wie heeft het antwoord ?. Ik heb trouwens KPN
Wie heeft het antwoord ?. Ik heb trouwens KPN
-
Beste merapeak,
Als je wilt weten wat er aan de hand is, zul je contact op moeten nemen met de klantenservice van KPN.
Dit soort problemen komen vaker voor en de ervaring leert dat ze meestal binnen 1 a 2 dagen opgelost zijn.
Mocht je iets horen van KPN, dan is het prettig als je in dit topic iets laat weten!
Dank je wel
Als je wilt weten wat er aan de hand is, zul je contact op moeten nemen met de klantenservice van KPN.
Dit soort problemen komen vaker voor en de ervaring leert dat ze meestal binnen 1 a 2 dagen opgelost zijn.
Mocht je iets horen van KPN, dan is het prettig als je in dit topic iets laat weten!
Dank je wel
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
- Usenet: Eweka
Ik heb KPN net gebeld en deze zeggen geen foutmelding betreffende hun Newsserver te kunnen vinden. Volgens de medewerker mogen zij ook geen ondersteuning geven wat betreft de Newsserver. Dus nog geen idee wat het is.
-
ja Hier Ook ik Heb Het Zelfde Probleem.ik Heb Ook Kpn Planet.Hoop Ook Dat Het Snel is Opgelost.
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
Dan zullen we helaas moeten afwachten
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Usenet: spotnet
Hallo allemaal,
ik heb ook KPN en hetzelfde probleem. Ik heb ook gebeld met KPn, maar helaas kunnen ze daar echter niet verder helpen, omdat het niet ondersteunt wordt. Wel kreeg ik als tip de volgende forums voor meer info, moet nog kijken of het wat is. portforward.com & ipbforum.nl. Hoop dat het snel wordt opgelost!
ik heb ook KPN en hetzelfde probleem. Ik heb ook gebeld met KPn, maar helaas kunnen ze daar echter niet verder helpen, omdat het niet ondersteunt wordt. Wel kreeg ik als tip de volgende forums voor meer info, moet nog kijken of het wat is. portforward.com & ipbforum.nl. Hoop dat het snel wordt opgelost!
-
- Usenet: spotnet
hallo allemaal,
die van mij werkt weer!!! ik heb zelf iets gewijzigd hoop dat het voor de rest ook helpt. Je opent spotnet en gaat linksboven naar bewerken en klikt op provider. Daar stond bij mij anders en news.kpn.nl
Ik heb mijn provider op KPN gezet en mijn nieuwsgroep werd ook automatisch gewijzigd...weet niet waarom, maar het werkt weer! als ik nu kijk staat mijn provider op het net wat al langer niet bestaat en mijn nieuwsgroep op nova.planet.nl...dus mensen wie weet helpt het ook voor jullie
die van mij werkt weer!!! ik heb zelf iets gewijzigd hoop dat het voor de rest ook helpt. Je opent spotnet en gaat linksboven naar bewerken en klikt op provider. Daar stond bij mij anders en news.kpn.nl
Ik heb mijn provider op KPN gezet en mijn nieuwsgroep werd ook automatisch gewijzigd...weet niet waarom, maar het werkt weer! als ik nu kijk staat mijn provider op het net wat al langer niet bestaat en mijn nieuwsgroep op nova.planet.nl...dus mensen wie weet helpt het ook voor jullie
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
Bedankt voor je melding, laten we hopen dat dit ook voor anderen werkt.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Internet: kpn
ik heb precies hetzelfde sinds gisteren.. ook kpn. error 502 naam of wachtwoord klopt niet.. heb ik al eens eerder gehad met kpn, op de site staat nix en na een dag of 3 was het ineens weer over... dus ik denk dat het beste is dat iedereen met kpn even een paar dagen wacht voordat je allerlei instellingen gaat veranderen waar je later spijt van hebt.
gr. peterpan
gr. peterpan
-
- Internet: kpn
ik heb hetzelfde ook van kpn. dit heb ik al een keer eerder meegemaakt met kpn en na een dag of 3 was het ineens over, op de site van kpn staat nix en zij kunnen je ook niet helpen aangezien het niet ondersteund wordt.
Mijn advies is, wacht even een dag 3 (vorige keer duurde het ook zolang) waarschijnlijk werkt alles dan weer normaal, voordat je allerlei instellingen gaat veranderen waar je later spijt van hebt.
gr. peterpan
Mijn advies is, wacht even een dag 3 (vorige keer duurde het ook zolang) waarschijnlijk werkt alles dan weer normaal, voordat je allerlei instellingen gaat veranderen waar je later spijt van hebt.
gr. peterpan