Foutmelding 502 Authentication Failed
Moderator: Moderator Team
-
Re: Foutmelding 502 Authentication Failed
Hier zelfde probleem, heb Eweka, download met NewBinPro, heb de connecties op 4 gezet, in zowel spotnet als spotlite krijg ik deze melding en kan ik beide programma's dus niet gebruiken, iemand nog een oplossing ?????????? 

-
-
- Leeftijd: 41
Doordat je met 2 programma's download gebruiken ze beide een aantal connecties. Op het moment dat dat totaal hoger is dan je mag gebruiken van je nieuwsserver zal hij de boel afkappen. Zet je in NewsBinPro (je downloadprogramma) je aantal connecties 1 lager, zou je wel in Spotnet/Spotlite moeten komen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Ik heb op dit moment de ervaring , dat het programma beter werkt als ik zelf verder op dat moment niet via de server eweka download.
-
Hey daar.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen heb ik 12 threads en ik heb niets anders als download programma erbij.
Gewoon alleen spotnet dit was bij ftd noooit. Ook bij grabit geen problemen, altbinz ook niet alleen hier

Ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen heb ik 12 threads en ik heb niets anders als download programma erbij.
Gewoon alleen spotnet dit was bij ftd noooit. Ook bij grabit geen problemen, altbinz ook niet alleen hier

-
- Leeftijd: 41
De techniek van Spotnet is nu eenmaal heel anders dan FTD. Spotnet haalt alles uit de nieuwsgroepen, terwijl FTD een centrale database heeft/had.
Zet je aantal threads eens naar beneden en probeer het dan nog eens. En controleer of je wachtwoord wel correct is.
Zet je aantal threads eens naar beneden en probeer het dan nog eens. En controleer of je wachtwoord wel correct is.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Ik had hetzelfde probleem. Het kwam bij mij doordat ik het bestandje serveers.xml had bwerkt en vervolgens op "alleen lezen"had veranderd. Nadat ik het bestand weer terug had veranderd was ik van het probleem af.
Misschien hebben er meer een bestand als alleen lezen opgeslagen?
Misschien hebben er meer een bestand als alleen lezen opgeslagen?