Sorry, dit bedoelde ik niet, maar ik las: dit heb ik gedaan en zag dat het weer als vanouds ging. alleen geeft hij nu error occurred aan ...dus ik vermoede dat dit probleem bij spotnet lag.
Ik laat dit verder over aan jullie
Brambo schreef:Sorry, dit bedoelde ik niet, maar ik las: dit heb ik gedaan en zag dat het weer als vanouds ging. alleen geeft hij nu error occurred aan ...dus ik vermoede dat dit probleem bij spotnet lag.
Ik laat dit verder over aan jullie
hij geeft error aan als ik via newsleecher download.
niet via spotnet.
de reden dat ik dat downloaden via newsleecher weer wilde doen omdat ik dat gewent was en ook de films kon nakijken en kon reparen via quickpair.
Zodra je je dvd gebrand hebt, moet je deze eens afspelen met je pc(power dvd oid).
Als hij daar prima afspeelt moet je niet verder zoeken he.
Ik zou voor een divx speler gaan of een bluray speler, die zijn het meest compatiebel.
Succes
hallo, ik had nog een divx speler staan en warempel daar deed de film het wel op.
de reden dat ik een andere dvdspeler gebruikte was dat toen niet alle films op de divx afspeelde .
wel orginele films maar niet alle gebrande films.
hopelijk dat tie nu wel alle films afspeeld.
hee allemaal hardstikke bedankt voor jullie hulp. ga vanavond lekker de film afkijken.joeppieeeeee
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.