Probleem is opgelost
D2d is overgegaan op een nieuw systeem en daar zijn blijkbaar niet alle account vloeiend mee overgegaan
Account is gereset en het werkt weer
Ik heb sind een uurtje ook de melding 502 authentication details unknown,
Ik heb gekozen voor headers verwijderen en nieuwe binnen halen maar nu heb ik een lege data base en de fout melding blijft.
Dit is de eerste keer dat ik uberhaupt een fout melding krijg bij spotlite.
Wat nu komt dit vanzelf weer goed? en vult de data base zich dan weer opnieuw of moet ik andere oplossingen gaan zoeken/vragen?
Hallo wheaten , ik heb het terug gezet naar 10000 en ik gebruik bij spotlite mijn kpn server en download met grabit in samen werking met Xs news.
Maar het probleem blijft.
Of kan ik maar spotlite eraf gooien en er opnieuw opzetten dan.
Heb net boven de laptop van mijn dochter aangezet , en ja hoor ook daar dezelfde melding.
En zij heeft de standaard spotlite erop staan zonder toevoegingen van skins of iets dergelijk.
En ik heb spotlite met toevoegingen van skins.
Maar weet jij nu ook wat hier de oplossing voor is, verwijderen en schone instal doen.
Ik heb zojuist gezien dat er veel meer zijn met het zelde probleem als mij, en allen hebben geloof ik
kpn.
Dus ga ik er maar van uit dat het aan kpn ligt al zeggen ze daar dat ze geenprobleem hebben. ??
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.