Beste Spotters =)
Ik heb namelijk hetzelfde probleem... Trage download en Mislukt bij de 99% wat best wel Shizzle is..
Dit voorval is ontstaan na wat downloads en weetnie zekker of ik hem toen heb geupdate, ik heb het forum al tijdje in de gaten gehouden ook al oudere topics..
- Wat is allemaal al heb geprobeerd heb gedaan.
1. bekeken welke nieuwe updates mijn windows heeft geinstalleerd en deze verwijderd.
2. Spotnet verwijderd (dit heb ik als volgt gedaan Start -> Config scherm -> Programma's en onderdelen )
3. Tijdje niet gedownload en gekeken of probleem misschien na een tijdje van eigens wel weg ging ofzo.
Maar tot nu toe heeft niks geholpen =(
Wat ik denk maar dat kan misschien wel niet kloppen, dat ik teveel heb gedownload en dat Ziggo <-- mijn provider een limiet heeft staan ofzo wat ik heb bereikt. omdat een ICTer die ik ooit heb gesproken dit heeft meegemaakt maar dan zou je via de mail eerst een waarschuwing moeten krijgen en ik heb mijn mail gechecked en dit is niet het geval..
Mocht iemand nog enkele suggesties hebben, ik hoor het graag,
Ben ten einde raad
Groetjes Leroy
