Ep Woody ik gebruik ie als browser.
nzb in word
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: libranews
- Internet: ziggo
Re: nzb in word
Christmas zoals eerder gemeld heb ik mijn nzbtjes gekoppeld aan newsleecher,alle drie mijn andere progjes pikken meteen als ik op nzb klik newsleecher eruit,alleen spotlite weigert dienst.Heb dus sterk het vermoeden dat het ligt aan spotlite maar kan hier niks instellen.Thnx anyway
Bericht samengevoegd, je hebt een Editknop als je wat vergeten bent.
- Ep Woody
-
- Leeftijd: 41
Als je naar een indexeer site gaat, en je slaat een nzb-bestand op op je bureaublad. Vanaf je bureaublad klik je op openen, wat gebeurt er dan?
Het enige wat spotlite ook doet is een link maken naar een indexeer site. Meer niet, dus het kan niet aan Spotlite liggen.
Het enige wat spotlite ook doet is een link maken naar een indexeer site. Meer niet, dus het kan niet aan Spotlite liggen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Als ik de nzb opsla geeft die het newsleecher logo weer,en daar opent hij natuurlijk ook,dus dat werkt naar behoren.
-
- Leeftijd: 42
Als ik je laatste reply lees..
Ben ik enigzins verward...
Want was is het probleem nu dan?
Bedoel je toevallig dat je een addon met NZB download optie gebruikt in spotlite?
Ben ik enigzins verward...
Want was is het probleem nu dan?
Bedoel je toevallig dat je een addon met NZB download optie gebruikt in spotlite?
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
It's just me, nothing more nothing less
-
Psion heb idd 1 addon bij spotlite in gebruik maar deze werkte wel 1 hele poos,tot voor 1 weekje geleden ongeveer.Nu opent zoals aangegeven deze addon met Word en dit snap ik niet?
-
Toevallig iets aangepast in de addon/skin?
Probeer dan een andere addon of installeer de eerder gebruikte addon die wel werkte.
Mogelijk is er iets aangepast waardoor het nu niet werkt.
Als het na het opnieuw installeren van de addon nog niet werkt de vraag stellen bij de
addon /skin die het probleem heeft.
Probeer dan een andere addon of installeer de eerder gebruikte addon die wel werkte.
Mogelijk is er iets aangepast waardoor het nu niet werkt.
Als het na het opnieuw installeren van de addon nog niet werkt de vraag stellen bij de
addon /skin die het probleem heeft.
-
- Leeftijd: 41
De addon/skin die hij gebruikt geeft een link naar een nzbindexeer pagina. Vanaf die pagina download hij een NZB en die wordt vervolgens in Word geopend ipv met Newsleecher.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Dan is het geen SpotLite probleem.
Dan is het verkeerde programma ingesteld in Internet Explorer/ Firefox enz. voor het openen van de NZB.
Als je Firefox hebt: Extra, Opties, Toepassingen,
1- Bestand opslaan en Newsleecher instellen om de map te controleren waar de nzb opgeslagen is.
Deze word dan in newsleecher geopend.
2 - Andere gebruiken, Newsleecher. Hierdoor word de nzb meteen door Newsleecher geopend.
Andere browsers hebben waarschijnlijk vergelijkbare opties.
Dan is het verkeerde programma ingesteld in Internet Explorer/ Firefox enz. voor het openen van de NZB.
Als je Firefox hebt: Extra, Opties, Toepassingen,
1- Bestand opslaan en Newsleecher instellen om de map te controleren waar de nzb opgeslagen is.
Deze word dan in newsleecher geopend.
2 - Andere gebruiken, Newsleecher. Hierdoor word de nzb meteen door Newsleecher geopend.
Andere browsers hebben waarschijnlijk vergelijkbare opties.
-
Heb ie als browser,heb de addon ervan afgegooid en opnieuw opgezet geen resultaat, dus down nu maar op de oude manier bestandsnaam plakken en in search engine plakken.Vond die addon makkelijk en niet zo omslachtig met dat geplak dat was klikken en downen,iig thnx voor jullie support 

-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
In IE, ga naar Internet Opties -> Programs tab -> set programs -> set your default programs -> vind newsleecher in de lijst -> choose defaults for this program -> selecteer .nzb in de lijst.ajacied schreef:Heb ie als browser,heb de addon ervan afgegooid en opnieuw opgezet geen resultaat, dus down nu maar op de oude manier bestandsnaam plakken en in search engine plakken.Vond die addon makkelijk en niet zo omslachtig met dat geplak dat was klikken en downen,iig thnx voor jullie support