We verliezen de goede spotters ??

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
housy_peter
Answers: 0
Usenet: Astraweb
Internet: Home

Re: We verliezen de goede spotters ??

Bericht door housy_peter »

Nou, dit was dus duidelijk de reden dat ik deze topic heb geplaatst.

Blijkt dat er genoeg dingen niet kloppen met Spot-Net, Spot_lite etc. Los van het feit dat er zeker ook goede dingen op staan, storen velen van ons zich aan het feit dat er veel rotzooi verspreid wordt. Spam, reclame, oneigenljke spots etc.

Wellicht voor de makers een ideenbus (die er ook al is trouwens) om bij vervolgversies rekening mee te houden.
Jammer dat ik daar zelf te weinig kaas van heb gegeten om hier een bijdrage aan te leveren, Maar uit deze topic kunnen zeker zaken gehaald worden om Spot-Net naar een hoger niveau te tillen.

Respect voor de mensen die dit toch doen en succes met verder ontwikkelen.

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Bericht door Wheaten »

Blauwbek schreef:
wheaten schreef:ach er zitten ook wel weer grappige tussen met een hoog "Huh wat zegt ie nu" gehalte.
bv deze kreeg ik bij mijn post voor een spam filter?????
voor dit programma kon ik tot 2009 terug en binnenhalen en sinds dit programma is er blijkbaar iemand die dat niet meer nodig vind en met dit proggi aan heeft gegeven dat dat te oud is dit geld ook voor div spotnet versies, heel handig zo meteen in de handen van BREIN..............einde spotnet en voor de duidelijkheid ik heb het niet geïnstalleerd maar iemand heeft het programma bewerkt en gebruikt het nu misschien om spotnet van buiten af op te "schonen"
dies gewoon een beetje paranoïa
Maar het blijkt wel dat ik beter ben dan ik dacht. heb een tooltje om spotnet op te schonen. Weet alleen niet meer waar ik die knop heb gelaten...........

Sasanne
Leeftijd: 54

Bericht door Sasanne »

En als ik me verveel lees ik wat requests met de bijhorende scheldpartijen en lach me te pletter... :D[/quote]

dat doe ik nou ook :lol: :lol: :lol:
today is life, tomorrow never comes

TazRene
Usenet: Eweka
Internet: Telekom
Leeftijd: 57

Bericht door TazRene »

Ik ben gestopt vanwege mijn zoon. Ik ben verhuisd naar een ander land, en liet hem dan uploaden voor mij. Maar hij is nu 17 en wil niet meer (of mag niet meer van mijn ex?) dat moet ik nog uitvinden.
Ik was met meerdere nicks actief als uploader.

Maar het is niet alleen met de spotters.. Ik was best wel vaak op dit forum aan het neuzen en zat (ja zat) zowaar diep in een topic met iemand die een software probleem heeft (of had, dat weet ik niet omdat een nieuwe hier de boel op slot gooit).

Daardoor ben ik al weken niet meer hier geweest. Nu dacht ik "hee, da's waar ook, ik ga eens kijken of tie het slotje er al af heeft gehaald, maar nee..

Te zot voor woorden.. Dit was dan ook mijn laatste bericht en bezoek hier op dit forum. :yuck:

Berichtdoor KoffieBo0N » 09 apr 2011, 10:16
Is ouder dan vijf dagen!

:locked:, niet mee eens? Stuur mij een PB ;).

Nee niet mee eens, maar ik ben toch gek als ik dan ook nog een PB ga sturen alleen maar omdat hij ouder is dan vijf dagen...
Als ik in mijn forum datzelfde zou doen........ Dat is een grote community en die zitten daar echt niet op te wachten..

Stel je voor je zit in de problemen, schrijf hier een help gebed, en heb dan toevallig een weekje vakantie. Je komt terug en denkt dan antwoord te hebben, maar nee.. slotje erop omdat hij ouder is dan 5 dagen. pppfff

Delete mijn account bij deze maar... :locked:
(Respect)

Topicstarter
housy_peter

Yep, zoiets heb ik ook gezien. Inderdaad te gek voor woorden.
Beste forum-beheerders, trek het je aan !!!

Topicstarter
housy_peter

Weet je, straks staat hier een zee aan informatie hoe Spot-Net beter kan, en wordt het gewoon na 5 dagen verwijderd....
Moet niet veel gekker worden.

Nogmaals, de makers moeten zich niet aangevallen voelen. Sta boven die doelloze kritiek, maar doe wat met de dingen die worden aangegeven.

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

TazRene schreef:Ik ben gestopt vanwege mijn zoon. Ik ben verhuisd naar een ander land, en liet hem dan uploaden voor mij. Maar hij is nu 17 en wil niet meer (of mag niet meer van mijn ex?) dat moet ik nog uitvinden.
Ik was met meerdere nicks actief als uploader.

Maar het is niet alleen met de spotters.. Ik was best wel vaak op dit forum aan het neuzen en zat (ja zat) zowaar diep in een topic met iemand die een software probleem heeft (of had, dat weet ik niet omdat een nieuwe hier de boel op slot gooit).

Daardoor ben ik al weken niet meer hier geweest. Nu dacht ik "hee, da's waar ook, ik ga eens kijken of tie het slotje er al af heeft gehaald, maar nee..

Te zot voor woorden.. Dit was dan ook mijn laatste bericht en bezoek hier op dit forum. :yuck:

Berichtdoor KoffieBo0N » 09 apr 2011, 10:16
Is ouder dan vijf dagen!

:locked:, niet mee eens? Stuur mij een PB ;).

Nee niet mee eens, maar ik ben toch gek als ik dan ook nog een PB ga sturen alleen maar omdat hij ouder is dan vijf dagen...
Als ik in mijn forum datzelfde zou doen........ Dat is een grote community en die zitten daar echt niet op te wachten..

Stel je voor je zit in de problemen, schrijf hier een help gebed, en heb dan toevallig een weekje vakantie. Je komt terug en denkt dan antwoord te hebben, maar nee.. slotje erop omdat hij ouder is dan 5 dagen. pppfff

Delete mijn account bij deze maar... :locked:
Ahum...
Wat zijn dit nou voor reacties... Wij modjes proberen dit forum (dus eigenlijk offtopic omdat dit topic over Spotnet gaat) zo goed mogelijk schoon te houden. Daarom gaan niet-opgeloste berichten, waar vijf dagen geen reactie op zit, op slot en naar de Prullenbak (dus niet verwijderd). Mocht een gebruiker toch de topic openwillen, dan kun je dit doen door simpelweg een PB'tje met link van de topic naar mij te sturen, en ik gooi hem er weer in. 30 tellen werk! Had de mensen toch wel wat minder lui ingeschat.
Een beetje actieviteit van jullie is daarom niet teveel gevraagd, aangezien de meesten nog nooit gehoord hebben van de zoekfunctie etc., en zomaar hun vraag stellen die al meerdere malen is beantwoord. Wij modjes doen dit ook maar vrijwillig, vergeet dat niet.

Topicstarter
housy_peter

Beste modjes,

Ik heb heel veel respect voor jullie, hoor. En ja, jullie hebben maar 2 handjes.
Maar het moet me van m'n hart dat Spot-Net wel eens bevrijd mag worden van allerlei rotzooi. Ik neem aan dat jullie vroeger ook gebruik maakten van FTD en daar ging dat wel goed.

Zie het gewoon als punten die verbeterd zouden kunnen worden.

Dragon
Usenet: I-Telligent
Internet: KPN
Leeftijd: 49
Contacteer:

Bericht door Dragon »

Brambo schreef: En als ik me verveel lees ik wat requests met de bijhorende scheldpartijen en lach me te pletter... :D
Juist, zo moet het ook. Er zijn ergere dingen in het leven.
:goed:
Mocht je vragen of problemen hebben, probeer dan eerst de zoekfunctie uit.
Weet je niet meer hoe of wat, lees dan eerst de Forum Regels nog eens door.

The Dragon....

Afbeelding

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Vind de hoeveelheid "rotzooi" op spot-net (deze site) wel meevallen.
Als Spotnet bedoeld word: Spot-net heeft geen invloed op de moderatie in Spotnet.
Beide staan los van elkaar. Spotnet heeft geen officiële site.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer