Ondersteuningsonderwerp voor - Betallica

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

dododedodonl
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: Tele2

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Betallica

Bericht door dododedodonl »

Ep Woody schreef:Ah, dit lijkt wat anders te zijn...

Dit ziet er uit alsof hij de afbeeldingen niet kan vinden. Ik heb helaas geen Mac, dus dat maakt het zoeken wat lastiger. Heb je de skin wel in de originele betallica map staan? en controleer even of alle bestanden kleine letters hebben.
Ik heb geen idee waar ik moet zoeken... Waar komen deze bestanden terecht?!?!

Ep Woody
Leeftijd: 41

Bericht door Ep Woody »

Hoeveel heb je al gezocht hier op het forum? Ik had in 10 seconden een topic te pakken waar die info in staat.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

dododedodonl

Ep Woody schreef:Hoeveel heb je al gezocht hier op het forum? Ik had in 10 seconden een topic te pakken waar die info in staat.
Nou, ik kan het niet vinden... Kheb nu bijna hele spotlite forum gehad...
Laatst gewijzigd door dododedodonl op 12 apr 2011, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Ep Woody

Bericht door Ep Woody »

Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

dododedodonl

Hmmm.. Vreempt... Een van de bestanden waarnaar wordt verwezen (background.png) bestaat niet eens...
En waarom wordt er in het eene bestand verwezen naar 'skins/betallica/xxx.png' en in de nader gewoon naar 'xxx.png' ?

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

Bij is het blauweachtergrondprobleem door Spotnet 1 keer te herladen :). Thnx!

Ep Woody

Bericht door Ep Woody »

Beide bestanden verwijzen naar skins/betallica/***.png. Is dat niet zo heb je een oude versie.

dododedodonl

Jaja, de .css bestanden wel, maar de .tpl bestanden niet... Maar ik krijg het niet echt werkend. Ik heb de laatste nieuwe versie trouwens gedownload... Ik heb ook even de oude versie geprobeerd, die heeft dat ook. Wil je anders even via teamviewer bij mij iets uitproberen??

Edit: nu ik het absolute pad invoer (/Applications/SpotLite.app/Contents/MacOS/skins/betallica/xxx.png) werkt het wel...
Edit2: SpotLite.app/Contents/MacOS/skins/betallica/background.png werkt ook nog. Als ik meer weglaat, werkt het niet meer...

SelF

Bericht door SelF »

Deze skin vind ik veruit de mooiste, vooral met de nzb functie van 3 verschillende search pagina's is perfect :)

Traz

Bericht door Traz »

Skin is inderdaad prachtig, maar ik zit met twee vraagjes;

Hoe zet ik dat badwords-filter uit? Kan de filterbadwords.js wel renamen, maar dan krijg ik telkens de irritante waarschuwing dat mensen die spot als onveilig etc... melding.

(Edit: heb na de rename van de filterbadwords.js ook maar ff in spot.tpl de lines "Waarschuwing. Deze spot is door diverse ..." en "Toch Tonen" verwijderd zodat ze onzichtbaar worden, maar wellicht is er een wat nettere oplossing?)

En hoe krijg ik de reacties op spots ingesteld dat de laatste reactie ook als onderste getoond wordt? Standaard zie ik de laatste reactie nu als eerste.

PS: Zie nu ook dat het aanvinken van 'Binnen categorie zoeken' weliswaar nog wel werkt, maar je niet meer kunt zien of het aangevinkt is of niet. Het veld blijft blanco.

(Win/XP)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer