spots worden niet bij gewerkt
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Re: spots worden niet bij gewerkt
Wat mij opvalt is dat deze problemen altijd ontstaan na de zaterdag... Een paar weken achter mekaar nu al. Toch blijf ik erbij dat dit een probleem is van de USP. Diverse USP's hebben moeite met hun textserver. Dit probleem zie ik overigens ook alleen maar bij mensen die een USP hebben met een aparte textserver voor headers.
Overigens heeft KPN (Planet) de laatste tijd zowieso veel problemen zoals we hier op het forum kunnen ervaren van veel mensen.
Overigens heeft KPN (Planet) de laatste tijd zowieso veel problemen zoals we hier op het forum kunnen ervaren van veel mensen.
-
ik haal geen reacties op. alleen de spots
Ik kan wel gewoon downloaden, want dat doe ik met altbinz.
Ik denk dat het wel degelijk in het programma ligt.
Het zou me niet verbazen als we snel een 1.7.5 hebben
Ik kan wel gewoon downloaden, want dat doe ik met altbinz.
Ik denk dat het wel degelijk in het programma ligt.
Het zou me niet verbazen als we snel een 1.7.5 hebben
-
Dat is het hem nou juist. Voor te downloaden maken deze USP's gebruik van een andere server. Hier zijn geen problemen mee... alleen de headers(text) geeft problemen. Dit staat bij deze USP's op een aparte textserver.
Ik ben dit probleem zelf nog nooit tegengekomen met easyusenet. Als het aan het programma lag waren meer mensen dit probleem tegengekomen denk ik.
Maar desalniettemin hoop ik ook wel met je mee dat er snel een versie 1.7.5 of een 1.8 of zo uitkomt
Ik ben dit probleem zelf nog nooit tegengekomen met easyusenet. Als het aan het programma lag waren meer mensen dit probleem tegengekomen denk ik.
Maar desalniettemin hoop ik ook wel met je mee dat er snel een versie 1.7.5 of een 1.8 of zo uitkomt

-
ja kan ook niet meer sinds gisteren 17.57 updaten.
Ik gebruik news.hetnet.nl
Ik gebruik news.hetnet.nl
-
jackson had nog een oude server.xml met daar in Headers ophalen met cambrium en nu gaattie als de brandweer vorige week had ik het zelfde probleem MET Headers via cambrium toen op tweaknews gezet was ook het probleem weg ik denk zelf dat dit een BUG in spotnet is want een heleboel mensen met verschillende providers hebben er last van of alle providers spannen samen met brein en gooien je af en toe in de storing????????? Jackson weet het niet maar nu doet hij het weer ff gebruik bij headers GEEN ww GEEN inlog naam en bij server tussen de haakjes"textnews.cambrium.nl" dit werkt nu bij mij
Jackson groet jullie
Jackson groet jullie
Angels Never Die They Just Go To Hell
-
Het kan natuurlijk altijd een bug zijn id... maar ik vind het vreemd dat het alleen gebeurd bij providers met een aparte textserver voor de headers, zoals eweka, kpn (planet,hetnet) enz.. enz..jackson schreef:jackson had nog een oude server.xml met daar in Headers ophalen met cambrium en nu gaattie als de brandweer vorige week had ik het zelfde probleem MET Headers via cambrium toen op tweaknews gezet was ook het probleem weg ik denk zelf dat dit een BUG in spotnet is want een heleboel mensen met verschillende providers hebben er last van of alle providers spannen samen met brein en gooien je af en toe in de storing????????? Jackson weet het niet maar nu doet hij het weer ff gebruik bij headers GEEN ww GEEN inlog naam en bij server tussen de haakjes"textnews.cambrium.nl" dit werkt nu bij mij
Jackson groet jullie
Ik zie hier nooit meldingen van mensen die bijvoorbeeld lightning, easyusenet of zo gebruiken. Als het een bug in spotnet zou zijn, zouden ook die mensen dat probleem moeten hebben.
Het is en blijft vreemd....
-
- Usenet: tweak
- Internet: tele2
@jackson,
ik heb hetzelfde probleem, maar mijn servers.xml aangepast met twee andere servers, waaronder cambrium, maar probleem blijft bestaan !!!!!!!! andere database heeft geen enkel effect !!!!!!!!!!!!!
iemand al een oplossing bedacht of gevonden ? ?
ik heb hetzelfde probleem, maar mijn servers.xml aangepast met twee andere servers, waaronder cambrium, maar probleem blijft bestaan !!!!!!!! andere database heeft geen enkel effect !!!!!!!!!!!!!
iemand al een oplossing bedacht of gevonden ? ?
-
Bij mij ook het zelfde, sinds gisteren. Bij het opstarten lijkt het of ze binnen gehaald worden, maar ze zijn niet te zien.
Ik gebruik tweaknews. Dus bij heel veel providers het zelfde probleem, dus het zal wel aan spotnet zelf liggen.
Ik gebruik tweaknews. Dus bij heel veel providers het zelfde probleem, dus het zal wel aan spotnet zelf liggen.
-
- Usenet: tweak
- Internet: tele2
een oudere versie van spotnet heeft zelfde probleem dus dat betwijfel ik dan ook weer
-
Er zijn ook mensen met dezelfde problemen in spotlite, dus het zal echt niet aan spotnet zelf liggen... Dit is echt een providerprobleem.