opstartproblemen?
Moderator: Moderator Team
-
- Leeftijd: 41
Re: opstartproblemen?
Tip: Vul in de adresbalk van windows verkenner : C:\Programdata\Spotnet in en druk op enter.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Usenet: kpn
- Internet: kpn
Helaas, geen servers.xms bestand... helamaal geen xml bestand, wel een xml map, maar helaas, alleen pyo bestanden
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
mmm.... vreemd. pyo bestanden zijn mij onbekend... en een xml-map heb ik ook iet in mijn spotnet map staan.
Misschien is het verstandig om eens een clean install te doen van spotnet. Liefst op onderstaande manier:
-1 verwijder spotnet middels configuratiescherm/programma verwijderen
-2 Verwijder handmatig de map C:/ProgramData/Spotnet
-3 Het register opschonen met behulp van CCleaner of Tuneup Utillities (CCleaner te vinden via Google)
-4 Spotnet 1.7.4 opnieuw installerenvanaf deze site : klik hier
Start spotnet opnieuw op.
Vul je servergegevens in (kies anders en vul handmatig de juiste server in) en spotnet zal automatisch gaan bijwerken. Als dit voltooid is, graag het automatisch bijwerken uitschakelen, aangezien dit wat problemen kan veroorzaken.
Misschien is het verstandig om eens een clean install te doen van spotnet. Liefst op onderstaande manier:
-1 verwijder spotnet middels configuratiescherm/programma verwijderen
-2 Verwijder handmatig de map C:/ProgramData/Spotnet
-3 Het register opschonen met behulp van CCleaner of Tuneup Utillities (CCleaner te vinden via Google)
-4 Spotnet 1.7.4 opnieuw installerenvanaf deze site : klik hier
Start spotnet opnieuw op.
Vul je servergegevens in (kies anders en vul handmatig de juiste server in) en spotnet zal automatisch gaan bijwerken. Als dit voltooid is, graag het automatisch bijwerken uitschakelen, aangezien dit wat problemen kan veroorzaken.
-
- Moderator Team Lid
Gebruik anders even AIO Editor voor Spotnet
Uit het Leesmij.rtf bestand:
Uit het Leesmij.rtf bestand:
Servers.xml bewerken:
Maak eerst een backup!
Klik op de button: "Bestandsattributen bekijken" deze moet Archive weergeven,
wanneer Read-only wordt weergegeven klik op de button: "Server.xml Archief (+A)"
klik daarna op de button: "servers.xml openen in kladblok" (Spotnet wordt afgesloten)
Vul de gewenste server gegevens in, bewaar / save de veranderingen of
klik op sluiten bij de vraag Kladblok: Wilt u de wijzigingen opslaan? Kies ja
Beveilig het "Servers.xml" bestand tegen overschrijven door Spotnet
klik op de button: "Server.xml Alleen-Lezen (+R)"
Wijzigingen kunnen ongedaan worden gemaakt door het bewerken van het servers.xml.
Klik op de button: "servers.xml openen in kladblok" (vergeet niet eerst het Server.xml weer
beschrijfbaar te maken of klik op de button: "Restore servers.xml
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
Er staat geen servers.xml in de map. Helemaal geen xml-bestanden! Dus er is iets misgegaan met de installatie denk ik. vandaar liefst even een clean install.Ypsos schreef:Gebruik anders even AIO Editor voor Spotnet
-
Bedankt voor de reacties, ik ga eerst eens bedenken via welke server ik de downloads dan binnen ga halen! Weet niet eens hoe en waar aan te melden, dus ik heb nog wat te doen!
Wordt vervolgd!
Wordt vervolgd!
-
Dat lijkt moeilijker dan het is. Ik zou persoonlijk in jou geval (zonder reclame te maken) gaan voor lightningusenet.com Deze is goed en goedkoop (€ 2,50/mnd). Het is een kwestie van je aanmelden, betalen via Ideal en je kan in principe meteen aan de slag.
Je kan natuurlijk altijd nog even wat onderzoek doen in ons gedeelte voor ervaringen en discussies over usenetproviders.
Succes ermee in iedere geval. We hopen snel weer van je te horen
Je kan natuurlijk altijd nog even wat onderzoek doen in ons gedeelte voor ervaringen en discussies over usenetproviders.
Succes ermee in iedere geval. We hopen snel weer van je te horen

-
- Moderator Team Lid
@stoledo
Ik ging van deze stelling uit, omdat "jansje" al wat gedownload had, moet er een servers.xml aanwezig zijn (geweest)jansje schreef:Sinds vandaag aan het downloaden via spotnet (voorheen bittorrent gebruiker), eerste 2 downloads gingen goed, nu krijg ik niets meer binnen. Of de NZB staat niet op de server (terwijl ik niet de nieuwste films pak), of ik krijg hem heeeeel langzaam binnen, terwijl het balkje wel groen wordt. Vervolgens krijg ik dan de melding "mislukt".
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
-
Zo dacht ik er zelf inderdaad ook over, maar op de een of andere manier is er iets misgegaan. maar inderdaad is het wel goed om het wijzigen van servers.xml te doen met AOI editor. Ik zal er in het vervolg wel aanraden.Ypsos schreef:Ik ging van deze stelling uit, omdat "jansje" al wat gedownload had, moet er een servers.xml aanwezig zijn (geweest)

-
Iedereen bedankt voor de tips! Ik kwam erachter dat ik via KPN geen oudere posts kan binnenhalen, heb me aangemeld bij lightning en... perfect!