in eertse instantie lijkt het probleem enigzins opgelost. Mijn snelheid is nu zo'n 670 Kb/s. Wel een beetje vreemd, hij was altijd rond de 1Mb/s.
bij één bepaalde film die ik binnen wilde halen zakt hij steeds af naar 20 bytes/s dat is wel heel erg vreemd.
als ik nu die Sbnzbd.exe probeer te openen, geeft ie aan dat ik een incorrecte versie heb. Daarin kanik dus niets meer zien
ik zal morgen nog een een clean install doen van alles en het opnieuw bekijken en dan meld ik mij weer (goed of slecht nieuws) Ik moet vanavond weg
Groet, Martin
Hoi, ik heb nu weer eens een clean install gedaan en het lijkt er op dat alles nu naar behoren werkt. Het enig minpuntje is dat mijn downloadsnelheid gedaald is naar zo'n 670 Kb/s. Dit was altijd 1Mb/s, maar hier kan ik mee leven. Ik wil iedereen bedankendie heeft meegedacht met name stoledo.
Groet, Martin
Graag gedaan hoor Welke virusscanner gebruik je? Bij bijvoorbeeld Avast is het vaak de NNTP scanner die de snelheid in de weg zit. Door deze uit te schakelen is het probleem verholpen. Ook andere virusscanners maken daar natuurlijk gebruik van, dus je kan eens ff kijken of dat bij jou het geval is.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.