opstaten spotnet
Moderator: Moderator Team
-
Answers: 0
Re: opstaten spotnet
Toevallig <DefaultFilter> en/of <GlobalFilter> in settings.xml aangepast?
Als hier een fout in staat word bij elke start van Spotnet de volledige database opnieuw gedownload.
Stel anders newsgroups.telenet.be voor de headers in. Deze server heeft de groep free.pt.
Als hier een fout in staat word bij elke start van Spotnet de volledige database opnieuw gedownload.
Stel anders newsgroups.telenet.be voor de headers in. Deze server heeft de groep free.pt.
usenet4u heef ook nog een news3.usenet4u.nl server, mag je die ook gebruiken of mag je alleen via news4 naar binnen?
ik vermoed dat het met onderhoud en beschikbaarheid van de headers te maken heeft.
Wat je kan doen is even tijdelijk je header server aanpassen aan eentje die het wel doet (bv. newsgroup.telenet.be) om zo je probleem even te verhelpen.
ik vermoed dat het met onderhoud en beschikbaarheid van de headers te maken heeft.
Wat je kan doen is even tijdelijk je header server aanpassen aan eentje die het wel doet (bv. newsgroup.telenet.be) om zo je probleem even te verhelpen.
-
- Usenet: usenet4u
- Internet: telenet
Het u ander voorstel om nzb op te skaam en met een andere newsreader zoals Sab en Grabit te downloaden maar het duurt 30
minuten om dan een iets binnen te halen voor voorheen amper 5 a 7 minuten duurde..
minuten om dan een iets binnen te halen voor voorheen amper 5 a 7 minuten duurde..
-
Ben nergens aan geweest ! Zou eigenlijk niet weten hoe !
Maar zal eens proberen met newsgroups.telenet.be .
Maar zal eens proberen met newsgroups.telenet.be .
Laatst gewijzigd door Jeeke21 op 26 mar 2011, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
lees eerst dit even Jeeke: viewtopic.php?f=6&t=1120 zodat je ook begrijpt wat je aan het doen bent met Spotnet en aparte newsreader/download programma
Spotnet van minimaal aantal connecties gebruik laten maken (bv. 2,0,1) en dan moet je download via Grabit net zo snel lopen als voorheen
Spotnet van minimaal aantal connecties gebruik laten maken (bv. 2,0,1) en dan moet je download via Grabit net zo snel lopen als voorheen
-
Help helaas allemaal niet !
Toch bedankt voor de vele moeite ! Maar moet helaas met het vrouwtje gaan eten !
Grtjs
roger
Toch bedankt voor de vele moeite ! Maar moet helaas met het vrouwtje gaan eten !
Grtjs
roger
belangrijke zaken eerst Roger, groeten aan het vrouwtje.
Het lijkt erop dat usenet4U problemen heeft met de headers op dit moment, misschien werkt het straks gewoon weer.
laat maar weten
Het lijkt erop dat usenet4U problemen heeft met de headers op dit moment, misschien werkt het straks gewoon weer.
laat maar weten
-
Beste !
Spotnet werkt nu blijkbaar opnieuw normaal alleen het downloaden gaat erg traag , nauwelijks 10 mbps ! Heb ondertussen contact met provider Telenet opgenomen en komen morgen aansluiting nakijken. Schijnt volgens hun test toch veel te laag te liggen. Ben benieuwd ! Zijn in de buurt namelijk grote wegenwerken bezig, die hier mss wel wat mee te maken hebben.
Zou Spotnet al heel erg missen moest het niet meer werken !..
Nogmaals bedankt en tot volgende keer.
Mvg
Roger
Spotnet werkt nu blijkbaar opnieuw normaal alleen het downloaden gaat erg traag , nauwelijks 10 mbps ! Heb ondertussen contact met provider Telenet opgenomen en komen morgen aansluiting nakijken. Schijnt volgens hun test toch veel te laag te liggen. Ben benieuwd ! Zijn in de buurt namelijk grote wegenwerken bezig, die hier mss wel wat mee te maken hebben.
Zou Spotnet al heel erg missen moest het niet meer werken !..
Nogmaals bedankt en tot volgende keer.
Mvg
Roger
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Goed zo Roger. Wij hopen met jou mee, dat het probleem van je provider z.s.m. wordt opgelost. 
Ondertussen sluit ik dit topic.
Niet mee eens, stuur me dan even een PB.

Ondertussen sluit ik dit topic.
Niet mee eens, stuur me dan even een PB.