Zie geen reacties
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
Re: Zie geen reacties
neem svp eerst even de moeite het forum door te nemen,dan kom je de juiste tip echt wel tegen 

-
Je praat nog in abracadabra kun je misschien zo behulpzaam willen zijn om even een link te geven dan,ben het zelf nog niet tegen gekomen.
Anders zou ik dit niet posten.
Anders zou ik dit niet posten.
-
-
Wel dat had ik al gedaan eerst poort 119 zie het eerste andwoord in deze topic van iemand,dan werkte het niet.
En bij poort 563 krijg ik weer de timeout.
En news2.neva.ru dat had ik ook uiteraard veranderd.
En bij poort 563 krijg ik weer de timeout.
En news2.neva.ru dat had ik ook uiteraard veranderd.
-
misschien overbodig,maar ik probeer het, als je poort 563 gebruikt heb je dan sslreader.eweka.nl gebruikt als serveradres?
-
Nee dat had ik niet maar net gedaan met poort 563 maar dan krijg ik weer die vervelende timeouts dus dat werkt ook niet zucht
Bij de meeste mensen helpt het direct als je alleen de header server verandert in de russische en zorgt dat Spotnet dit vervolgens weer niet overschrijft (wat wel eens gebeurd) door file servers.xml read-only te maken.
Let wel: alleen de header server dus veranderen en de rest gewoon via je eigen news server laten verlopen.
De reacties inladen zou op die manier seconden werk moeten worden (bij mij zelf ook).
Let wel: alleen de header server dus veranderen en de rest gewoon via je eigen news server laten verlopen.
De reacties inladen zou op die manier seconden werk moeten worden (bij mij zelf ook).
-
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader123.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Zo werkt alles perfect zonder timeouts maar dus geen reacties .
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader123.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Zo werkt alles perfect zonder timeouts maar dus geen reacties .
Laatst gewijzigd door helijan op 18 feb 2011, 00:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
en als je dat verandert in:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader123.eweka.nl" Username="XXXX" Password="XXXX" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="XXXX" Password="XXXX" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
wijzig ook even snel je eigen bericht - je hebt nu username en ww gepost in een publiek forum!!!!
trouwens
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader123.eweka.nl" Username="XXXX" Password="XXXX" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="XXXX" Password="XXXX" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
wijzig ook even snel je eigen bericht - je hebt nu username en ww gepost in een publiek forum!!!!
trouwens