Spot verschijnt niet in spotnet

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
funkyduck
Answers: 0

Re: Spot verschijnt niet in spotnet

Bericht door funkyduck »

Sja, nou, ik weet het ook niet meer. De laatste spot heb ik met BRON = TV ingevuld en ik dacht dat het daar aan lag, maar hij wordt nog steeds niet door spotnet geindexeerd. Spotnet pakt nu toch de dbase van FTD toch nog?
Ik heb de spot dus nog niet ingevoerd op spotnet, om te kijken of eerst de ftd database wordt overgenomen.
De uploadserver die ik heb ingesteld op spotnet is volgens mij helemaal irelevant. Al zou ik spotnet niet geinstalleerd hebben, dan nog zou spotnet ze moeten indexeren uit FTD. Ik zie wel andere spots verschijnen die net in FTD zijn gespot, maar die van mij dus niet :(

Please programmer help :P

gerstr

Bericht door gerstr »

check je andere draadje even:
viewtopic.php?f=1&t=132&start=20

ik had daar net nog wat over gepost waar het denk ik mee te maken heeft....

Topicstarter
funkyduck

Bericht door funkyduck »

nog niet opgelost :(

Topicstarter
funkyduck

Bericht door funkyduck »

Eindelijk ben ik - op eigen kracht - er achter waarom alle GTST spots van FTD niet op Spot-net verschenen.
Het is namelijk zo dat er in al deze spots geen enkel woord in de omschrijving staat en daarom kennelijk niet wordt meegenomen in de indexering van Spot-net

Nu heb ik op FTD een spot geplaatst, waarbij ik wel een tekst heb ingevuld en waarempel nu verschijnt deze wel.

Voor de oude spots, zou wellicht de oplossing zijn, deze opnieuw open te laten gooien en overal weer wat toe te voegen in het tekstveld. Ik weet dan niet of Spot-net dan een verschil ziet en ze alsnog toevoegd aan de database.

Een andere oplossing zou zijn als spotnet accepteerd dat het omschrijvingsveld leeg is. Bij mijn spots zegt de titel immers al genoeg?

gerstr

Bericht door gerstr »

goed dat je nu precies weet waar het aan ligt, maar check wel even mijn commentaar hier: viewtopic.php?f=1&t=132&start=20 waar ik die kant op wees, misschien dat je erover heen hebt gelezen:

( en misschien ook hoe jij je posts op usenet hebt geladen - dit lijkt wel erg minimaal (16fsddfsfebruari - [01/27] - "16fsddfsfebruari.par2" yEnc) en lijkt niet genoeg om headers in te laden )

Ep Woody
Leeftijd: 41

Bericht door Ep Woody »

Gewoon even met de hand opnieuw plaatsen op Spotnet :) Dat zal je straks toch moeten :P
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Topicstarter
funkyduck

Bericht door funkyduck »

Ep Woody schreef:Gewoon even met de hand opnieuw plaatsen op Spotnet :) Dat zal je straks toch moeten :P
Ik wilde graag het euvel vinden, zodat eventueel ALLLLLE oude spots ook megenomen konden worden naar spotnet...

Topicstarter
funkyduck

Bericht door funkyduck »

Maar ik weet niet of de versie van 23 februari 2011 inmiddels in de database staat van spotnet, maar bij mij is deze nog steeds niet binnen gekomen.

jasmoe

Bericht door jasmoe »

Ik heb een paar dagen niet bijgewerkt en ik mis nu o.a. alle spots van isaac van de laatste dagen ook.

Een heleboel spots vanuit ftd komen niet meer zichtbaar in spotnet; niet alleen deze.

Ik zal wel iets fout doen, maar een paar dagen geleden werkte het nog wel en ik heb niets veranderd; is er iets bij spotnet veranderd?

gerstr

Bericht door gerstr »

funkyduck schreef:Maar ik weet niet of de versie van 23 februari 2011 inmiddels in de database staat van spotnet, maar bij mij is deze nog steeds niet binnen gekomen.

staat er inmiddels in en was volgens mijn bron gisteren gepost en niet de 23e :!:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer