Spotnet->SABnzbd via MyEnTunnel
Moderator: Moderator Team
-
- Leeftijd: 41
Re: Spotnet->SABnzbd via MyEnTunnel
HandleNZB is ook handig voor het uploaden van de NZB's naar sabnzbd. Kun je meteen aangeven welke categorie.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Kijk daar heb ik wat aan.... (en misschien anderen)Ep Woody schreef:HandleNZB is ook handig voor het uploaden van de NZB's naar sabnzbd. Kun je meteen aangeven welke categorie.

Gaat vooral om het vele dataverkeer wat je krijgt als je Spotnet direct laat communiceren met een server op afstand..
Vandaar dat ik het even via een andere manier wil gaan doen....
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 48
Das mooi, ik werk al een tijd met firefox plugin nzbdstatus dat werkt erg goed ook over afstand/internet. Ben benieuwd wat je uitkomst is.
-
Die gebruik ik hier ook, werkt prima ook op afstandXenomes schreef:Das mooi, ik werk al een tijd met firefox plugin nzbdstatus dat werkt erg goed ook over afstand/internet. Ben benieuwd wat je uitkomst is.

Lekker bij je ouders op de koffie, laptop of netbook open klappen.... Wake On Lan commando verzenden en selecteren maar....

Vooral met NZBmatrix zeer handig......
Handle NZB wil het nog niet op deze test pc doen...

-
Ter informatie...
Mijn gebeden zijn verhoord.....
In de settings.xml van versie 1.7 kom ik de regel <SabRefresh> tegen....
deze even met een extra nulletje verhoogt.
Ik kan dit helaas nog niet buiten de deur testen... maar het overmatig data verbruik lijkt minder te zijn en Spotnet reageert goed, dit wilde nog wel eens gaan hangen..
In ieder geval werkt het lokaal met de laatste beta van sabnzbd server... volgens mij kan dus vanaf nu de externe clients de prullenbak in...
Buiten spotnet om, zijn er genoeg handige plugins voor Sabnzbd om in firefox de rest op te vangen... de rest op te vangen....

Mijn gebeden zijn verhoord.....

In de settings.xml van versie 1.7 kom ik de regel <SabRefresh> tegen....

Ik kan dit helaas nog niet buiten de deur testen... maar het overmatig data verbruik lijkt minder te zijn en Spotnet reageert goed, dit wilde nog wel eens gaan hangen..
In ieder geval werkt het lokaal met de laatste beta van sabnzbd server... volgens mij kan dus vanaf nu de externe clients de prullenbak in...

Buiten spotnet om, zijn er genoeg handige plugins voor Sabnzbd om in firefox de rest op te vangen... de rest op te vangen....
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 48
Jaaaa ik heb hem op 5000 (5sec) data verbruik is nu veel beter, ook het processor gebruik aan de server kant is beter!Ik kan dit helaas nog niet buiten de deur testen... maar het overmatig data verbruik lijkt minder te zijn