Ik loop ook tegen hetzelfde aan. Wilde eens testen hoe het met Spotnet ging qua toevoegen. Wilde dus echt een spot doen, niet van iets wat ik zelf gepost had (heb nog ff niets nieuws ). Van die bewuste spot is echter geen NZB. Betreft een los geposte epub.
Ik kom echter niet door de NZB-toevoeging heen. Spot-net weigert dan alle dienst. Non-sense nzb lijkt me niet optioneel, maar wat dan wel?
Dirkje60 schreef:Het Zal Inderdaad Handig Zijn Want Ik Kom Er Geen Wijs Uit.
Wat bedoel je precies?
Onder Andere Vraagt Hij Om Een Link Naar Een Afbeelding Toe Te Voegen .
Ook De NZB Waar Moet Ik Naar Bladeren?
En Dan De Vraag Van Masutrix
Helaas loop ik ook tegen hetzelfde probleem. Welk NZB bestand moet ik dan toevoegen ? Die ik op mijn harde schijf heb staan, of die op de server staat ? Bij de nzb op mijn harde schijf krijg ik de melding : Kan nzb niet posten ? Details: Fout tijdens het uploaden. Details: 441 Nonexistent newsgroup(s). (alt.binaries.boneless) En bij de NZB van de server, krijg ik : Kan de nzb niet vinden, controleer of het bestand bestaat !
Om Even Daarna Zelf Het Antwoord Te Geven.
OK, ik heb t gevonden. In het server bestandje in /program data/spotnet. daar stond mijn uploadserver niet goed ingesteld. Heb t even veranderd en kon meteen de nzb van de harde schijf uploaden !!!
Ik Ben Ook Naar Program Files Gegaan Maar Kan Niets Vinden Om Dit Te Veranderen.
Ik Zal Het Toch Graag Onder De Knie Willen Hebben ,Daar Ik Straks Niet Meer Bij Ftd Kan Posten .
Alvast Bedankt.
Welke news-server gebruik je om te uploaden ?
Kijk ik even of ik informatie kan vinden voor je !
Freya schreef:Ik loop ook tegen hetzelfde aan. Wilde eens testen hoe het met Spotnet ging qua toevoegen. Wilde dus echt een spot doen, niet van iets wat ik zelf gepost had (heb nog ff niets nieuws ). Van die bewuste spot is echter geen NZB. Betreft een los geposte epub.
Ik kom echter niet door de NZB-toevoeging heen. Spot-net weigert dan alle dienst. Non-sense nzb lijkt me niet optioneel, maar wat dan wel?
Wat je eventueel kunt doen, gewoon even naar de spot gaan die je op spotnet wilt vermelden. Van de news-index website even de juiste nzb aanmaken en opslaan op je harde schijf, en die nzb toevoegen aan je spot (in spotnet).
Moet je wel de juiste server-gegevens in je "upload" regel hebben staan in het bestandje servers.xml. Dat bestandje staat in c:/program data/spotnet. Kun je gewoon met een tekstverwerker openen en aanpassen (wordpad).
Misschien zou het leuk zijn als de maker van spotnet zorgt dat ook nzb bestanden rechtstreeks van een newsserver ingevoegd kunnen worden !?!
Misschien in een volgende release, wij zijn echter niet gelieerd aan het programma zelf, wij bieden louter ondersteuning. We kunnen het dus helaas niet zeggen.
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Ook ik zit met dit probleem krijg de nzb ook niet te zien
Ik post mijn films altijd met nzb en heb gisteren er 1 gespot toen werd er niet om een nzb gevraagt
heb de film getest door op de knop nzb te klikken en hij gaf hem gelijk door om de film binnen te halen
Dit is nu dus ff nieuw voor me
ProgramData\spotnet zie ik ook niet staan erwij mijn unhidden aanstaat
kan iemand mij aub helpen hiermee
bedankt alvast
Voor uploaden via eweka ga je naar C:\programdata\spotnet.
Dan ga je naar servers.xml (schakel wel eerst alleen lezen uit via eigenschappen) en verander je de onderste regel in hetvolgende.
Dan sluit je hem en sla je de veranderingen op, nu weer naar eigenschappen gaan en alleen lezen aanvinken anders veranderd spotnet het weer in het oude.
leramy schreef:Voor uploaden via eweka ga je naar C:\programdata\spotnet.
Dan ga je naar servers.xml (schakel wel eerst alleen lezen uit via eigenschappen) en verander je de onderste regel in hetvolgende.
Dan sluit je hem en sla je de veranderingen op, nu weer naar eigenschappen gaan en alleen lezen aanvinken anders veranderd spotnet het weer in het oude.
Veel succesmet de posts via eweka
dit werk voor geen meter
nbz toevoegen is bagger/optie..... dan maar geen spots delen
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.