onmogelijk om reactie te plaatsen

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

yoppie01
Answers: 0
Usenet: niet
Internet: niet

Re: onmogelijk om reactie te plaatsen

Bericht door yoppie01 »

gerstr schreef:kan het zijn dat jullie nog met oudere structuur van database werken?

om dit te testen zouden jullie het volgende kunnen doen:
1. Sluit spotnet af als actief
2. Hernoem folder c:\programdata\spotnet naar c:\programdata\spotnet.bck
3. start spotnet op
4. vul je payserver gegevens in 1 keer goed in
5. Na laden spots - testen of je reactie kunt plaatsen en direct kunt zien

laat maar ff weten
Ik heb drie of vier keer een schone install gedaan, en heb iederekeer mijn payserver gegevens correct ingevuld

Sorry dat ik zo adrem reageer, maar ik ben toch geen domme jonge dacht ik.

Bij eweka moet je het server.xml aanpassen omdat eweka een andere server gebruik voor uploads, dus het heeft dan niks van doen met je payserver gegevens goed in te vullen. Tevens ping ik de servers en zet het nr erneer inplaats van, bij versie 1.7.1 gaat het ook net zo als met die andere nieuwere alleen kan ik met de nieuwere geen reacties plaatsen maar met de 1.7.1 wel. Ik ben in de toekomst zowieso van plan over te stappen op een andere payserver maar voorlopig heb ik deze nog. Goeie tip over welke payserver is welkom, sta ik voor open.
Dus voor mij in mijn geval werkt het met 1.7.1 en met de rest niet.

gerstr

Bericht door gerstr »

ik zeg ook niet dat je een domme jongen bent en je mag best adrem zijn. Wat alleen veel mensen niet weten is dat als je Spotnet deinstalleert en opnieuw installeert die programdata folder gewoon blijft staan en dat daar de volgende versie gebruik van probeert te maken wat vaak voor problemen zorgt (o.a. dus database versie problemen). Ik wilde zeker weten dat we dit uit kunnen sluiten. Dus dat regeltje 2 is daarin erg belangrijk.

yoppie01

Bericht door yoppie01 »

Alles verwijderd iedere keer aplication data ook leeg gemaakt plus dat ik daarna nog een regcleaner heb laten lopen dus je kunt het zeker weten uitsluiten.
Want ik heb liever niks teveel op de kast of harde schijf staan.

gerstr

Bericht door gerstr »

weet je zeker dat je je reactie niet kunt plaatsen (heb je dit gecheckt en hoe?) of kan het zo zijn dat de reacties niet goed worden ingelezen waardoor het lijkt dat ze niet zijn geplaatst?

yoppie01

Bericht door yoppie01 »

Ja ja ik ben hier voor hulp niet voor alles te weten zeg, dan kan ik hier ook de hulp aanbieden.
Hoe zou ik dat moeten checken leg het eens uit ik zie dat ik ze erin zet ze verschijnen ook als ik het sluit de spot en weer open zijn ze weg.
Ben zojuist weer terug gegaan naar 1.7.1 en heb bij de nieuwste spot een animatie film een reactie geplaats nou maar eens afwachten wat er gebeurt.
De reactie wat ik plaatste via envolope onderin beeld verstuurd en kwam er meteen te staan erbij dus maar bij na afsluiten van gehele spotnet en updaten erna en toen ophalen van spot was die niet in beeld.

gerstr

Bericht door gerstr »

deze gaat mee voor de kids dankjewel ervoor en 20 voor U

gerstr

Bericht door gerstr »

je reactie wordt dus gewoon geplaatst en is je probleem ook niet

gerstr

Bericht door gerstr »

de titel van je topic had dus moeten zijn: ik kan mijn eigen geplaatste reactie niet lezen

en dat heeft waarschijnlijk te maken met je header server definitie

welke gebruik je?

yoppie01

Bericht door yoppie01 »

newsreader_.eweka.nl gebruik ik als header denk ik. in iedergeval ssl 563 dat weet ik wel.

En als ik hem zelf niet kan zien weet ik ja immers niet dat hij er staat toch?

stoledo
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Bericht door stoledo »

yoppie01 schreef:newsreader_.eweka.nl gebruik ik als header denk ik. in iedergeval ssl 563 dat weet ik wel.

En als ik hem zelf niet kan zien weet ik ja immers niet dat hij er staat toch?

Al geprobeerd zonder ssl?? Ik heb ergens anders iets gelezen dat eweka daar wel eens moeite mee zou hebben???
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer