Spots meerdere regels dubbel.
Moderator: Moderator Team
-
Re: Spots meerdere regels dubbel.
Bedankt voor je reactie, prog werkt goed, krijg alleen een foutmelding: 'The database file is locked'.
Geen idee wat er bedoelt wordt, maar de dubbel posts zijn weg zo te zien.
Geen idee wat er bedoelt wordt, maar de dubbel posts zijn weg zo te zien.
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Het kan zijn dat je .db file op alleen lezen staat. Even bij eigenschappen uitvinken om meer foutmeldingen of problemen te voorkomen.
-
Alles staat open, net db weggehaald en spotnet opnieuw alles laten binnen halen, maar krijg nog steeds de melding. Volgs mij is het niet echt belangrijk aangezien het wel gewoon z'n werk doet (oude en dubbele spots verwijderen)..stoledo schreef:Het kan zijn dat je .db file op alleen lezen staat. Even bij eigenschappen uitvinken om meer foutmeldingen of problemen te voorkomen.

-
Oke dan volbrengt het in iedere geval z'n belangrijskte taak 
Dus het probleem is bij deze opgelost? Laat even weten, dan kunnen we een
aanvragen 

Dus het probleem is bij deze opgelost? Laat even weten, dan kunnen we een

-
Wellicht dat de maker nog antwoord, dus nog even open houden? De foutmelding is er niet voor niets natuurlijkstoledo schreef:Oke dan volbrengt het in iedere geval z'n belangrijskte taak
Dus het probleem is bij deze opgelost? Laat even weten, dan kunnen we eenaanvragen

-
Dat is waar, maar de maker van spotnet is hier niet actief, dus van hem zul je waarschijnlijk geen antwoord krijgen, maar misschien dat anderen ook die foutmelding zijn tegengekomen. Ik ben hem i.i.g. nog niet tegengekomen, dus kan er ook weinig over zeggen...
But we'll keep on searching for answers
But we'll keep on searching for answers

-
OK... Google is your best friend blijkt alweer. Het is een foutmelding van sqlite3.dll.
wat je kan doen is de map C:\ProgramData\Spotnet even hernoemen naar C:\ProgramData\Spotnet.bck. Daarna spotnet opnieuw opstarten. Als nieuwe database is gemaakt, haal je de dubbele spots nog eens uit de database. Waarschijnlijk is het probleem dan opgelost.
Let me know
wat je kan doen is de map C:\ProgramData\Spotnet even hernoemen naar C:\ProgramData\Spotnet.bck. Daarna spotnet opnieuw opstarten. Als nieuwe database is gemaakt, haal je de dubbele spots nog eens uit de database. Waarschijnlijk is het probleem dan opgelost.
Let me know

en hiervoor hebben de bug tracker: tracker.php?p=2
wat we doen is voor veel voorkomende lopende problemen maken we sticky problems zodat mensen daar eerst gaan kijken voor workarounds etc. Helaas zijn er toch wer legers mensen die gewoon maar topic aanmaken....dus wel veel werk voor ons.
Ik zal iig een sticky topic aanmaken voor dubbele spots en bijbehorende oplossingen
deze doen we op slot
niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb
wat we doen is voor veel voorkomende lopende problemen maken we sticky problems zodat mensen daar eerst gaan kijken voor workarounds etc. Helaas zijn er toch wer legers mensen die gewoon maar topic aanmaken....dus wel veel werk voor ons.
Ik zal iig een sticky topic aanmaken voor dubbele spots en bijbehorende oplossingen
deze doen we op slot
niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb