Mescalino schreef:De DBCleaner zegt "Ik kan spotnet.exe config niet vinden in Local appdata"
(win 7 Pro 64-bit)
Dat is op zich vreemd omdat het programma alleen maar zoekt naar de database oftewel het .db bestand. Deze kun je overigens zelf opzoeken door op "selecteer" te klikken.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
Ik ben nu iets aan het downloaden met grab it en helaas gaat dat niet teglijk met het werken van spotnet. Dit ivm the threads die ik heb (ik heb er maar 4 tot mijn beschikking) . Dit vind ik ook het grootste nadeel aan spotnet maar daar is gezien hoe spotnet werkt niets aan te doen denk ik.
Mescalino schreef:Ik ben nu iets aan het downloaden met grab it en helaas gaat dat niet teglijk met het werken van spotnet. Dit ivm the threads die ik heb (ik heb er maar 4 tot mijn beschikking) . Dit vind ik ook het grootste nadeel aan spotnet maar daar is gezien hoe spotnet werkt niets aan te doen denk ik.
Dit kun je oplossen door in grabit het aantal connecties terug te brengen naar 2. Zo blijven er voor spotnet ook 2 connecties beschikbaar en kun je ze gewoon samen gebruiken.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
Nou normaal loopt hij op ongeveer 1mb (4 threads) als er nog maar 3 files te downloaden zijn download hij nog maar op 750kb en met 1 file 250kb in Grab it.
Ik zal nog eens kijken in de settings van grab-it dan.
Nou normaal loopt hij op ongeveer 1mb (4 threads) als er nog maar 3 files te downloaden zijn download hij nog maar op 750kb en met 1 file 250kb in Grab it.
Ik zal nog eens kijken in de settings van grab-it dan.
dat is best wel vreemd inderdaad... Ik heb zelf ook altijd met grabit gedownload, maar voor mij maakte het aantal threads niks uit (Easyusenet). Om dit probleem op te lossen zou je kunne overwegen om naar newsleecher 4 over te stappen. Heb ik zelf ook gedaan en ben zeer tevreden. Newsleecher download bestand voor bestand. (Gebruikt dus alle beschikbare threads om 1 bestand te downloaden). Bijkomend voordeel is dat je de downloadsnelheid kunt limiteren, zodat je nog bandbreedte over hebt voor internet en eventuele andere programma's.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.