Loopt totaal vast

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

bombarie86
Answers: 0
Usenet: Hitnews
Internet: Ziggo

Re: Loopt totaal vast

Bericht door bombarie86 »

Heb je reeds eerder oudere Spotnet versies (bijv 1.5.6) wel goed werkend gekregen op je computer?
Zoniet, heb je "Microsoft.Net Framework 4" geïnstalleerd op je computer ? dit is nodig om Spotnet goed te laten werken.

Topicstarter
ArnoldDenHaag
Usenet: newsxs
Internet: Ziggo

Bericht door ArnoldDenHaag »

Zal het kort houden lezen is niet je sterkste punt, Hardware zal je graag willen hebben denk ik, software allemaal legaal en goed. Elke pc is uniek (moet jij ook weten)dus wat bij jou goed werkt is nog niet dat het bij iedereen werkt. Als je ook wat meer terug had gelezen had je nog iemand kunnen zien dat die ook problemen had. Vastlopen en de windows onstabiel maken is voor mij een reden om er mee te stoppen en te wachten dat er een beter draaiende versie er is. vergeet niet dat ik moeite nam om een account te maken voor dit forum om het kenbaar te maken. maar jij weet ook dat er heel veel mensen zijn die dat niet doen (doe het zelf ook meestal niet) maar nu is het zo erg bij dit stukje software dat het schade kan veroorzaken. Maar dat is voor jou blijkbaar niet belangrijk, bij jou werkt het en moet de rest niet zeuren.....en gewoon doorgaan met hun pc te slopen(HDD). Spijt me daar pas ik voor........

stroopwafel
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN
Leeftijd: 30

Bericht door stroopwafel »

ten eerste, dat gezeur over je hdd is totaal niet waar, ze zijn daar op berekend, en je hdd zal daar echt neit van gaan crashen,
ten 2e ga ik dit topic sluiten, omdat ik het totaal niet eens met jouw houding tegenover de gebruikers hier, die hun tijd hier in steken om jou support te geven, vervolgens ga je ze lopen afblaffen en doen alsof je het allemaal beter weet, blijf dan liever weg aub.

mvg,
stroopwafel.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer