kan geen reacties meer bekijken versie1.7.4
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: hitnews / easyusenet
- Internet: kpn
Re: kan geen reacties meer bekijken versie1.7.4
het werkt weer perfect na wat ik verteld heb gisteren om 22.38 alleen als je schone installatie hebt gedaan zijn de reacties niet meer verder terug te kijken dan de dag van de schone installatie ik gebruik voor mijn headers kpn ( tekstnews.kpn.nl )
en om te downen gebruik ik hitnews met grabit samen .
en om te downen gebruik ik hitnews met grabit samen .
-
- Usenet: hitnews / easyusenet
- Internet: kpn
probleem weer terug na gisteren blijft maar reacties laden en verder zie ik er geen een
-
Bij mij hebben de reacties na een update naar 1.7.4 eventjes gewoon gewerkt. Op een gegeven moment liep ook bij mij de teller naar 100% en begint dan weer opnieuw, zonder dat er reacties komen. Ook is de afzender van een reactie die ik zelf zou kunnen plaatsen altijd gevuld met de naam "Kreslissie".
-
- Usenet: hetnet
- Internet: hetnet
Ik had hetzelfde probleem(Zie onderwerp "Geen reacties").
Ik heb het volgende gedaan:
Verwijderd met CCleaner.
Handmatig de map Spotnet uit ProgramData en Program Files verwijderd.
Schone installatie.
Probleem was verholpen. Toen ik daarna mijn database weer verving, kreeg ik weer hetzelfde probleem. Het lag daar dus aan.
Ik heb het volgende gedaan:
Verwijderd met CCleaner.
Handmatig de map Spotnet uit ProgramData en Program Files verwijderd.
Schone installatie.
Probleem was verholpen. Toen ik daarna mijn database weer verving, kreeg ik weer hetzelfde probleem. Het lag daar dus aan.
ja, tussen de verschillende versies zijn er ook wijzigingen in de database van spotnet gemaakt. Zorg er dus altijd voor dat je de juiste versie database bij de juiste versie spotnet hebt. Als je een schone installatie doet waarbij je programma data folder is hernoemd of niet bestaat, gaat dit goed
-
- Usenet: Tweaknews
- Internet: UPC
- Leeftijd: 68
Ik heb al 2 verschillende databases gebruikt met hetzelfde resultaat.
Niets dus.
De nieuwe spots zijn na handmatig bijwerken niet zichtbaar.
Gooi ik de database weg, haalt ie alleen de laatste 24 uur op.
Dan staan de nieuwste er natuurlijk wel op.
Niets dus.
en welke server gebruik je om spots en reacties op te halen cyberdad?cyberdad schreef:Ik heb al 2 verschillende databases gebruikt met hetzelfde resultaat.
Niets dus.
-
- Usenet: Spotnet
- Internet: Planet
Heb hetzelfde probleem, voor welke spot ik ook de reacties wil bekijken hij blijft na 100% weer opnieuw te gaan laden en zo door. Ik heb 1.7.4 draaien en haal mijn spots op met mijn planet nieuwsgroep nova. Kan gewoon de spots binnenhalen en downloaden alleen geen enkele reactie. Met de eerste(geloof 1.5.6 ofzo) werkte het wel, Met 1.7.1 niet meer. Ik heb al eens geprobeerd om hem volledig van mijn comp af te halen en opnieuw te installeren, maar dat werkte niet.
zelfde vraag voor jou dan Dathon: welke server staat er bij jou voor de headers in servers.xml bestand?
-
- Usenet: Spotnet
- Internet: Planet
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="text.nova.planet.nl" Username="****" Password="****" Port="119" SSL="0" Connections="2"/>
<Server Type="Downloads" Server="nova.planet.nl" Username="****" Password="****" Port="119" SSL="0" Connections="2"/>
<Server Type="Uploads" Server="text.nova.planet.nl" Username="****" Password="****" Port="119" SSL="0" Connections="1"/>
</Spotnet>
Ik heb net ook handmatig de database uit de map gehaald en die opnieuw laten aanmaken, toen kreeg ik bij de 1ste post (die van 2 worlds 2 met onderwerp actie) wel berichten, maar bij de andere post over hetzelfde spel deed ie het niet. Gaf eerst een foutmelding dat er een timeout met de server was en daarna herhaalde het bekende patroon zich weer. Ophalen en ophalen en ophalen.
<Server Type="Headers" Server="text.nova.planet.nl" Username="****" Password="****" Port="119" SSL="0" Connections="2"/>
<Server Type="Downloads" Server="nova.planet.nl" Username="****" Password="****" Port="119" SSL="0" Connections="2"/>
<Server Type="Uploads" Server="text.nova.planet.nl" Username="****" Password="****" Port="119" SSL="0" Connections="1"/>
</Spotnet>
Ik heb net ook handmatig de database uit de map gehaald en die opnieuw laten aanmaken, toen kreeg ik bij de 1ste post (die van 2 worlds 2 met onderwerp actie) wel berichten, maar bij de andere post over hetzelfde spel deed ie het niet. Gaf eerst een foutmelding dat er een timeout met de server was en daarna herhaalde het bekende patroon zich weer. Ophalen en ophalen en ophalen.