Vastlopen spotnet 174

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Robin01
Answers: 0

Re: Vastlopen spotnet 174

Bericht door Robin01 »

Hallo allemaal,
Met veel moeite heb ik versie 1.7.1 werkend gekregen met de database.
Ik vraag me af, is het noodzakelijk om upgrade te doen naar 1.7.4 en hoe gaat upgrade dan in zijn werk zonder dat ik mijn database kwijtraakt.

atlihan
Usenet: Hitnews
Internet: Ziggo

Bericht door atlihan »

Robin01 schreef:Hallo allemaal,
Met veel moeite heb ik versie 1.7.1 werkend gekregen met de database.
Ik vraag me af, is het noodzakelijk om upgrade te doen naar 1.7.4 en hoe gaat upgrade dan in zijn werk zonder dat ik mijn database kwijtraakt.
raak je als het goed gaat niet kwijt maar ik zou als ik jou was een copie van je database maken op je desktop zetten 7.1 helemaal eraf gooien en dan die databse vanaf je desktop in de map ProgramData/spotnet zetten dan is er geen probleem,
verschillen tussen 7.1 en 7.4 is dat het laden een stuk sneller gaat denk hierbij aan reacties en spots die binnen komen eerste duurt natuurlijk wel ff maar daarna gaat het goed, mijn enigste probleem is dat die af en toe vast loopt maar dan haalt hij alsnog wel de spots binnen.

succes
hoor het wel.. :D

Robin01

Bericht door Robin01 »

ok, bedankt.
Maar hoe zit het mijn de filters die ik heb ingesteld. Graag wil ik die behouden-
Hoe gaat dat in zijn werk

FrenskeFrans

Bericht door FrenskeFrans »

Lijkt veel op mijn melding
viewtopic.php?f=3&t=1665
Ton

richman073
Usenet: PowerNews
Internet: Online

Bericht door richman073 »

Robin01 schreef:ok, bedankt.
Maar hoe zit het mijn de filters die ik heb ingesteld. Graag wil ik die behouden-
Hoe gaat dat in zijn werk
hallo robin,

in je C:\ProgramData\Spotnet mapje staat een bestand dat heet filters.xml, kopieer deze even als backup en plaats hem weer terug nadat je spotnet opnieuw hebt geinstalleerd

Robin01

Bericht door Robin01 »

Bedankt,ik ga het vanavond uitvoeren.

gambit1

Bericht door gambit1 »

Ik weet niet of ik het hier moet melden maar, Spotnet vanaf versie 1.7x doet weer raar met de reacties laden dit maal blijft hij continue proberen de reacties razendsnel te laden maar is het net of hij blijft steken en de HD ratelt op dat moment ook ook als ik dan naar een ander tab blad ga hoor je de HD als ik het tabblad met de spot waar hij de reacties van wil laden afsluit is het ratelen afgelopen.....Dit maakt niet uit of ik de Cabrium server of mijn normale server gebruik....

richman073
Usenet: PowerNews
Internet: Online

Bericht door richman073 »

gambit1 schreef:Ik weet niet of ik het hier moet melden maar, Spotnet vanaf versie 1.7x doet weer raar met de reacties laden dit maal blijft hij continue proberen de reacties razendsnel te laden maar is het net of hij blijft steken en de HD ratelt op dat moment ook ook als ik dan naar een ander tab blad ga hoor je de HD als ik het tabblad met de spot waar hij de reacties van wil laden afsluit is het ratelen afgelopen.....Dit maakt niet uit of ik de Cabrium server of mijn normale server gebruik....
dit lijkt mij meer een hardware probleem dan een software probleem, is je hdd niet aan het overlijden>

stormvogel

Bericht door stormvogel »

Ik kan je vertellen dat versie 1560 nog perfect update , en zoals ik lees minder ellende geeft dan met de hogere versies

stormvogel

Bericht door stormvogel »

Ik kan je vertellen dat 1560 nog perfect update, en minder ellende geeft, ( zoals ik lees) dan de hogere updates.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer