Ik kan geen reacties en spots plaatsen

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

yoppie01
Answers: 0
Usenet: niet
Internet: niet

Re: Ik kan geen reacties en spots plaatsen

Bericht door yoppie01 »

Nee bij eweka gaat dat niet dacht ik.
is dus bij deze upload.eweka.nl in ping is het wat anders en dat gebruik ik dus het ping adres van voorgenoemde.

stoledo
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Bericht door stoledo »

je zou eens kunnen proberen dat te wijzigen in servers.xml. Dus voor beide doeleinden dezelfde server gebruiken.

Ik weet niet of dat gaat bij eweka (heb er geen ervaring mee).

Maak wel even een kopietje van je servers.xml, zodat je die daarna kan terugzetten als dat nodig is.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

yoppie01

Bericht door yoppie01 »

Heeft geen doel om dat te wijzigen, ik weet zeker dat het bij eweka upload. eweka .nl moet zijn, als ik een reactie plaats zie ik hem meteen erbij staan in hetzelfde venster pas als ik hem sluit en weer open dan is die weer weg die reactie van mij.
Ra ra ra,
Heb wel spotnet omgezet naar de D: schijf na het instaleren, dus gewoon gekopieerd en geplakt.
Maar zelfs dat kan er toch niks mee te doen hebben dacht ik omdat ik dat voorheen ook gedaan heb, en de reactie wordt zichbaar pas bij het opnieuw openen is die weer weg.

Ik heb nog wel ergens een xml file staan waar mijn ziggo account gegevens in staan maar dan is mijn ip zichtbaar voor iedereen, en dat heb ik maar vlug veranderd.

stoledo

Bericht door stoledo »

yoppie01 schreef:Heeft geen doel om dat te wijzigen, ik weet zeker dat het bij eweka upload. eweka .nl moet zijn, als ik een reactie plaats zie ik hem meteen erbij staan in hetzelfde venster pas als ik hem sluit en weer open dan is die weer weg die reactie van mij.
Ra ra ra,
Heb wel spotnet omgezet naar de D: schijf na het instaleren, dus gewoon gekopieerd en geplakt.
Maar zelfs dat kan er toch niks mee te doen hebben dacht ik omdat ik dat voorheen ook gedaan heb, en de reactie wordt zichbaar pas bij het opnieuw openen is die weer weg.
Reacties verschijnen niet meteen, zoals al vermeld is. dat jij hem ziet kan zijn maar dat laat spotnet zelf zien. Als je dan "ververst" laat ie zien wat er op de server staat en dat kan wel even duren voor je reactie verschijnt. Dit is geen probleem van spotnet zelf.

Overigens is het kopieren en plakken van een geïnstalleerd programma naar een andere schijf echt vragen om problemen. Dat kan echt niet!
Je installeer een programma op een bepaalde plaats en daar moet ie ook blijven staan. helaas zit in spotnet 1.7.4 niet meer de mogelijkheid om hem op een andere plaatst te installeren dan C:\Program Files\Spotnet of C:\Program Files(X86)\Spotnet bij een 64-bits systeem.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

yoppie01

Bericht door yoppie01 »

Geloof me het kan wel en het werkte tot voor kort ook goed, ik heb hem inmiddels al opnieuw geinstalleerd en nou op de C:
en wat denk je ik kan nog steeds geen reacties plaatsen.
Staan wel reacties van de eweka gebruikers en voor kort ook nog dus aan de server kan het niet liggen, dus ik begin toch echt wel te denken blacklist?
Ik vind het trouwens wel goed die blacklist maar dat daar iedereen dat doen kan vind ik niet goed moet naar gekeken worden en beoordeeld worden of er iemand op thuis hoort.
Maar dat is mijn mening en iemand anders mag best anders denken vind ik.

stoledo

Bericht door stoledo »

Maar volgens mij werkt de blacklist niet zo dat als er een "verkeerde" spot wordt gemeld, dat dan die gebruiker helemaal gebanned is op de nieuwsgroepen. Alleen die spot wordt verwijderd en verder niks lijkt me. Al weet ik dat niet helemaal zeker.

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

yoppie01

Bericht door yoppie01 »

stoledo ik heb het denk ik gevonden want als ik terug ga naar andere versies 1.7.3 idem ook niet reageren op spots en 1.7.2 ook niet pas bij 1.7.1 gaat het wel. Ik draai dan wel nog op xp maar dat zal niks uitmaken denk ik heb ook nog ie7 erop zolang als die doet wat ik wel die ie7 dan blijft die erop ook.
Dus wat is er veranderd ten opzichte van 1.7.1 vraag ik me af, zie wel dat er wat anders is in settings.xml maar wat dat kan ich dich nit sage.

Topicstarter
HaNS1443

Bericht door HaNS1443 »

Ik ga als ik thuis ver 1.7.1 proberen, ik houd jullie op de hoogte

stoledo

Bericht door stoledo »

Wat je ook even zou kunnen proberen is om settings.xml even helemaal te verwijderen. Spotnet maakt vanzelf weer een nieuwe aan.

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Topicstarter
HaNS1443

Bericht door HaNS1443 »

Ik heb net enkele vorige versies geprobeerd ook heb ik de map spotnet in ProgramData verwijderd maar alles zonder resultaat
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer