Error bij plaatsen van reacties en het melden van een spot
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Re: Error bij plaatsen van reacties en het melden van een sp
Oké, maar ik dacht dat er wel gratis servers waren waar je ook reacties mee kon geven? Daar was ergens een topic over hier. Ik zal het even opzoeken.
Edit: gevonden --> viewtopic.php?f=1&t=1315 en hier: viewtopic.php?f=3&t=109#p962. Het zou dus wel mogelijk moeten zijn?
Edit: gevonden --> viewtopic.php?f=1&t=1315 en hier: viewtopic.php?f=3&t=109#p962. Het zou dus wel mogelijk moeten zijn?
probeer het maar even Megalos en laat maar weten, kunnen we er misschien andere mensen mee helpen.
-
Ik heb nu deze regel geprobeerd: <Server Type="Uploads" Server="reader80.eternal-september.org" Username="xxxxx" Password="xxxxxx" Port="80" SSL="0" Connections="2" /> en als ik een reactie wil sturen dan krijg ik deze melding:
Maar het vreemde is dat als ik dan op 'OK' klik en de reacties ververs bij de spot, dat mijn reactie er dan wel bij staat. Maar bij de datum van de reactie staat dan 1 jan | 01:00. Dit klopt dus niet. Of zie je dat alleen als je de reactie zelf gegeven hebt? Zou iemand dat kunnen controleren? Ik heb een reactie gegeven op deze spot: Eredivisie Speelronde 27 2010 2011 FC Twente vs VVV.
Nu komt mijn melding van een spot misschien ook wel door. Is er een manier om dat te controleren? Heeft iemand eigenlijk überhaupt al iets gemerkt van de moderatie? Hieronder de melding die ik krijg als ik een spot wil melden:
Maar het vreemde is dat als ik dan op 'OK' klik en de reacties ververs bij de spot, dat mijn reactie er dan wel bij staat. Maar bij de datum van de reactie staat dan 1 jan | 01:00. Dit klopt dus niet. Of zie je dat alleen als je de reactie zelf gegeven hebt? Zou iemand dat kunnen controleren? Ik heb een reactie gegeven op deze spot: Eredivisie Speelronde 27 2010 2011 FC Twente vs VVV.
Nu komt mijn melding van een spot misschien ook wel door. Is er een manier om dat te controleren? Heeft iemand eigenlijk überhaupt al iets gemerkt van de moderatie? Hieronder de melding die ik krijg als ik een spot wil melden:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
laat je ff weten wat de status is en wat we met topic moeten doen?
-
Ideaal zou natuurlijk zijn als die foutmeldingen weggaan. Maar als niemand hier een oplossing voor weet dan mag dit topic wel in het archief. Ik krijg namelijk wel een foutmelding, maar blijkbaar komt de reactie toch door. Dus heel erg is het niet.
-
- Leeftijd: 42
Ik vrees dat we weinig voor je verder kunnen betekenen
om ten volle gebruik te maken van usenet zou ik je toch een betaalde usenet provider willen aanraden.
vanuit een verleden heb ikzelf negatieve ervaringen met de UPC nieuwsservers.
Feitelijk zijn er al usenet abonnementen vanaf 2.50 Euro.
om ten volle gebruik te maken van usenet zou ik je toch een betaalde usenet provider willen aanraden.
vanuit een verleden heb ikzelf negatieve ervaringen met de UPC nieuwsservers.
Feitelijk zijn er al usenet abonnementen vanaf 2.50 Euro.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
-
Op zich werkt alles nu, alleen krijg ik een foutmelding (maar die is niet terecht want ik kan wel gewoon reacties geven). De nieuwsserver van UPC is inderdaad slecht, maar die gebruik ik ook niet. Ik gebruik een SixXS IPv6 tunnel i.c.m. newszilla en xsnews. Dit levert de volledige snelheid op bij het downloaden (25 Mbit abonnement bij UPC). Misschien dat de foutmelding opgelost wordt bij een van de toekomstige versies van Spotnet. In ieder geval iedereen bedankt voor alle reacties.
-
- Leeftijd: 42
Graag gedaan we zijn er om elkaar te helpen!
Laat je nog even weten of de melding gesloten kan worden?
Bij voorbaat dank
Laat je nog even weten of de melding gesloten kan worden?
Bij voorbaat dank
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
dit topic kan worden gesloten
niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb
niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb