Ik ga ervanuit dat versie 1.7.2 verbeterd is heb hem net over 1.7.1 geinstalleerd moest daarna opnieuw de pc opstarten en voila hij loopt als een zonnetje,zie ook 123 geen veranderingen zullen wel aantal bugjes verholpen zijn,Nog steeds erg tevreden met Spotnet
Merk wel op in versie 1.7.2 dat als ik het filter films aanklik rechtsbovenin het scherm te zien krijg 250 spots van de 256.033. voorheen bij versie 1.7.1. zag ik bijv. 29.324 spots van de 256.033 te zien.Heeft verder geen nadelige gevolgen kan gewoon oude spots terugvinden. het viel me gewoon op.
kan niet zien wat er anders is maar ben al weer aan het balen, heb nu maar maximaal 250 spots in de lijst staan, bij elke categorie 250 van de 375000 spots, bij instellingen staat tie gewoon op onbeperkt.
Je ziet maar alleen 250 spots in de lijst , je kan niet scrollen. naar lager
Precies Beavesk dat merkte ik dus ook al op. heb inderdaad mijn instelling ook op onbeperkt staan. maar als je een titel van een bepaalde film intypt dan laat hij wel oude spots zien. Hopelijk lossen ze dit mankementje snel op.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.