Dit probleem blijf ik ook telkens houden,
reacties laden gaat snel, posts ophalen gaat ook goed, alleen soms blijft hij gewoon hangen als ik wil updaten (meestal)
zodra ik hem opnieuw start zijn is die wel geupdate alleen niet vetgedrukt. heb tevens ook al heel wat dingen geprobeerd clean install DB opnieuw opbouwen ander DB erin niks lijkt te werken....
ik heb het idee dat het bij jullie wel eens te maken zou kunnen hebben met de aanpassingen die jullie hebben gedaan in de filters. Zouden jullie eens terug kunnen gaan naar de standaard filters en dit willen testen ajb?
gerstr schreef:ik heb het idee dat het bij jullie wel eens te maken zou kunnen hebben met de aanpassingen die jullie hebben gedaan in de filters. Zouden jullie eens terug kunnen gaan naar de standaard filters en dit willen testen ajb?
gerst, bedankt voor je reactie.
Had inderdaad een alternatief filter in het gebruik. Heb nu het default teruggezet. Zal testen en hier mijn bevindingen rapporteren
gerstr schreef:ik heb het idee dat het bij jullie wel eens te maken zou kunnen hebben met de aanpassingen die jullie hebben gedaan in de filters. Zouden jullie eens terug kunnen gaan naar de standaard filters en dit willen testen ajb?
gerst, bedankt voor je reactie.
Had inderdaad een alternatief filter in het gebruik. Heb nu het default teruggezet. Zal testen en hier mijn bevindingen rapporteren
Helaas moet ik melden dat met een maagdelijk (niet gewijzigd) filterbestand het gemelde probleem blijft bestaan.
Ik heb ook een cleane versie zonder aangepaste filters en bij mij klapt ie er ook op onregelmatige momenten uit.
Inderdaad is daarna de boel wel ge-update maar niet meer vet gedrukt.
Bij mij staat spotnet wel 24/7 open, ik weet niet of dat van invloed is.
Ik draai vista ultimate 64bit.
Ik had mijn reactie al gemeld in het topic Vastlopen, maar deze topic gaat dus over hetzelfde probleem.
Hier al verschillende keren datzelfde probleem gehad met Spotnet 1.7.4 onder Windows 7 (64bit)
Nadat op Bestand>Bijwerken is geklikt en er naar nieuwe spots is gezocht komt spontaan de melding;
Spotnet werkt niet meer, er wordt gezocht naar een oplossing voor dit probleem.
Spotnet wordt dan gewoon volledig afgesloten.
Na opnieuw opstarten van Spotnet is de Database wel gewoon bijgewerkt met nieuwe spots.
Note:
Ik heb gewoon de originele Database er in staan die door Eweka zelf is opgebouwd aan de hand van de retentie. (259.708 spots)
Spotnet staat hier wel bijna constant open en ik klik regelmatig op Bijwerken.
Misschien zit daar wel het probleem als er iets langer gewacht wordt voordat weer op Bijwerken wordt geklikt.
helaas blijf ik dit ook steeds houden,
heb ondertussen ook verschillende dingen geprobeerd zoals:
standaard DB terug zetten met een clean install
standaard filters gebruiken met clean install
niks lijkt te werken.......
Hier ook hetzelfde probleem.
Hij blijft hangen nadat hij de reacties binnen wilt halen.
Database verwijderd en opnieuw binnen halen helpt niet.
Spotnet opnieuw installeren helpt ook niet. (echt alles verwijderd)
3 Andere header servers ook al geprobeerd dus daar ligt het ook niet aan denk.
Originele filters helpt ook niet.
Gebruik windows 7 64bit / eset smart security ( Gewoon toestemming gegeven ) en maak gebruik van een ssd . ( meld het er maar bij maar daar zal het ook niet aan liggen neem ik aan ).
Het lijkt erop dat dit een 64-bits probleem is. Valt me namelijk op dat iedereen die die info geeft een 64-bits besturingssysteem gebruikt.
Het is misschien een vreemde vraag, maar heeft iemand van jullie al eens geprobeerd om spotnet in "compatabiliteitsmodus" te starten. En dan een ouder besturingssysteem te kiezen?
Ik weet niet of het de oplossing is hoor, maar je weet het jooit natuurlijk...
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.