Alle nieuwe filter codes voor Spotnet v 1.7
Moderator: Moderator Team
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
Re: Alle nieuwe filter codes voor Spotnet v 1.7.1
Hoi,
Wil toch even reageren, omdat ik erg veel verzoeken krijg om door te gaan met GEXA.
Vrijgeven source code:
Ik kan helaas de source code niet vrij geven, doordat de licentie van het programeer platform dit niet toestaat. Alles wat ik hiermee programeer, mag als finished product wel vrijgegeven/verkocht worden.
keuze was deze licentie, of 3000 euro extra betalen,....... je snapt hem al wel denk ik.
Reden tot stoppen:
In theorie is er mbt filters niets veranderd, '*d1|*' is vervangen door '%d1|%'.
De oude SCAT = 1 is vervangen door subcat = 101
Poster is sender geworden
Waar het probleem wel inzit zijn weer de nieuw dingen zoals:
- CDATA[topcat = 1]
- CDATA[cat = 5]
- CDATA[cat = 9]
- CDATA[id > [SN:NEW]]
- CDATA[date > ( [SN:DATE] - 86400 )]
- CDATA[cat = 1 AND cats MATCH '1b4 OR 1d11']
- En wat gaat ie nog meer verzinnen.
Aangezien de maker onbereikbaar is/doet en ik niet weet wat er nog meer gaat veranderen, heeft het voor mij geen zin om hier tijd in te steken.
Wil toch even reageren, omdat ik erg veel verzoeken krijg om door te gaan met GEXA.
Vrijgeven source code:
Ik kan helaas de source code niet vrij geven, doordat de licentie van het programeer platform dit niet toestaat. Alles wat ik hiermee programeer, mag als finished product wel vrijgegeven/verkocht worden.
keuze was deze licentie, of 3000 euro extra betalen,....... je snapt hem al wel denk ik.
Reden tot stoppen:
In theorie is er mbt filters niets veranderd, '*d1|*' is vervangen door '%d1|%'.
De oude SCAT = 1 is vervangen door subcat = 101
Poster is sender geworden
Waar het probleem wel inzit zijn weer de nieuw dingen zoals:
- CDATA[topcat = 1]
- CDATA[cat = 5]
- CDATA[cat = 9]
- CDATA[id > [SN:NEW]]
- CDATA[date > ( [SN:DATE] - 86400 )]
- CDATA[cat = 1 AND cats MATCH '1b4 OR 1d11']
- En wat gaat ie nog meer verzinnen.
Aangezien de maker onbereikbaar is/doet en ik niet weet wat er nog meer gaat veranderen, heeft het voor mij geen zin om hier tijd in te steken.
Laatst gewijzigd door Anonymous op 12 mar 2011, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Usenet: hitnews
- Internet: upc
Ik heb het opgelost door :Just Be schreef:Het is wel meer werk, maar je kan in de filters .xml alle verwijzingen (cat=9 en subcat=900 t/m 910) verwijderen.Cherek schreef:Ik hoop vooral dat Wheaten zijn GEXA ermee kan gaan gebruiken. Ik kan me voorstellen dat ie niet zo blij is dat Spotnet nu over een andere boeg is gegooid
Ik heb zelf nog even geprobeerd te spelen met <DefaultFilter> en <GlobalFilter> uit de settings.xml. Maar dat vond Spotnet niet zo fijnIk probeerde zo alle Erotiek uit te zetten (wat eerst dus wel simpel konmet ShowAdult).
Iemand al een idee hoe dat aan te pakken is?
Ik weet voor nu ook niet een andere oplossing.
Wat befreft Wheaten lees dit draadje even:
viewtopic.php?f=14&t=906&hilit=gexa
<DefaultFilter><![CDATA[Cat <> 9]]></DefaultFilter>
boven aan in mijn settings.xml te zetten.
-
- Supporter
kijk even naar: viewtopic.php?f=1&t=1630
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Inderdaad ik had het al gevonden. Nou ja, Ep had het al geplaatst toen we het erover hadden. Sorry voor het gebrek aan feedback 

-
- Supporter
Overzicht van de gebruikte filter settings kun je vinden op:
Wegens de vele berichten van diverse gebruikers, toch gestart met het ombouwen van GEXA naar SpotNet V1.7.
Houdt Usenet in de gaten, of bovenstaande forum.
Code: Selecteer alles
http://spot-net.tk/showthread.php?tid=7
Houdt Usenet in de gaten, of bovenstaande forum.
-
Hallo,
Kan iemand me misschien vertellen wat ik hier verkeerd doe?
De zaken die ik hieruit gefilterd wil hebben worden toch getoond:
<Filter Name="Games"><![CDATA[cat=3 AND(NOT(subcats LIKE '%307|%') AND (NOT(subcats LIKE '%300|%') AND (NOT(subcats LIKE '%314|%') AND (NOT(subcats LIKE '%315|%')))))]]></Filter>
Deze gaat wel goed:
<Filter Name="Movies"><![CDATA[cat=1 AND(NOT (subcats LIKE '%d6|%') AND(NOT (subcats LIKE '%d4|%') AND(NOT (subcats LIKE '%d11|%') AND(NOT (cat LIKE '%9|%') AND (NOT(cat LIKE '%5|%'))))))]]></Filter>
Ergens zie ik hier iets over het hoofd, maar wat?
EDIT:
Ik heb het gevonden! Ik moet schijnbaar de tag codes gebruiken. 307 is a7 en 300 is a0 enz.
Valt me nu wel op aan die lijst met cats en subcats dat niet alles hier in staat zoals de iphone en android bv...
Kan iemand me misschien vertellen wat ik hier verkeerd doe?
De zaken die ik hieruit gefilterd wil hebben worden toch getoond:
<Filter Name="Games"><![CDATA[cat=3 AND(NOT(subcats LIKE '%307|%') AND (NOT(subcats LIKE '%300|%') AND (NOT(subcats LIKE '%314|%') AND (NOT(subcats LIKE '%315|%')))))]]></Filter>
Deze gaat wel goed:
<Filter Name="Movies"><![CDATA[cat=1 AND(NOT (subcats LIKE '%d6|%') AND(NOT (subcats LIKE '%d4|%') AND(NOT (subcats LIKE '%d11|%') AND(NOT (cat LIKE '%9|%') AND (NOT(cat LIKE '%5|%'))))))]]></Filter>
Ergens zie ik hier iets over het hoofd, maar wat?
EDIT:
Ik heb het gevonden! Ik moet schijnbaar de tag codes gebruiken. 307 is a7 en 300 is a0 enz.
Valt me nu wel op aan die lijst met cats en subcats dat niet alles hier in staat zoals de iphone en android bv...
Laatst gewijzigd door Rickezz op 14 mar 2011, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Leeftijd: 109
Kom er ook niet helemaal uit.
Ik ben filters aan het maken in Spotnet 1.7.x die helemaal uitgeklapt zijn op de subcategorie-en , zeg maar net als Spotlite.
Nu lukt me dat aardig behalve bij de categorie " Erotiek".
Geen enkele van de uitgesplitste subcategorieën van Erotiek werkt, dus geen van de genre's:
Erotiek (Hetero)
Erotiek (Gay mannen)
Erotiek (Gay vrouwen)
Erotiek (Bi)
Ik doe iets fout denk ik, maar ik weet niet wat.
Wie kan me op weg helpen.
En wheaten zou je hier ook op willen checken in je nieuwe GEXA?

Ik ben filters aan het maken in Spotnet 1.7.x die helemaal uitgeklapt zijn op de subcategorie-en , zeg maar net als Spotlite.
Geen enkele van de uitgesplitste subcategorieën van Erotiek werkt, dus geen van de genre's:
Erotiek (Hetero)
Erotiek (Gay mannen)
Erotiek (Gay vrouwen)
Erotiek (Bi)
Wie kan me op weg helpen.

En wheaten zou je hier ook op willen checken in je nieuwe GEXA?

-
Wist je ook al dat Erotiek nu cat 9 is?Gompy schreef:Kom er ook niet helemaal uit.
Erotiek (Hetero)
Erotiek (Gay mannen)
Erotiek (Gay vrouwen)
Erotiek (Bi)
Wie kan me op weg helpen.![]()
En wheaten zou je hier ook op willen checken in je nieuwe GEXA?![]()
Op de eerste pagina van dit draadje staat een link met een heel overzicht van de cats en subcats (vanaf 1.7.1 geloof ik)
-
- Leeftijd: 109
Ja heb ik gelezen Rickezz, bedankt.Rickezz schreef: Wist je ook al dat Erotiek nu cat 9 is?
Op de eerste pagina van dit draadje staat een link met een heel overzicht van de cats en subcats (vanaf 1.7.1 geloof ik)
Maar de categorie Erotiek wordt bij mij wel weergegeven in alle formaten, alleen de genre's van erotiek kan ik niet splitsen in sub's.
-
Vreemd dat dit bij jou niet werkt.Gompy schreef:Ja heb ik gelezen Rickezz, bedankt.Rickezz schreef: Wist je ook al dat Erotiek nu cat 9 is?
Maar de categorie Erotiek wordt bij mij wel weergegeven in alle formaten, alleen de genre's van erotiek kan ik niet splitsen in sub's.
Hier heb ik een erotiek filter waarin alleen hetero en gay vrouwen staan.
Waarschijnlijk was je zelf ook wel zover.
Maar, misschien heb je er toch iets aan?
<Filter Name="Erotiek" Image="C:\ProgramData\Spotnet\Images\Ei\sex-icon.png"><![CDATA[ ( cat=9 AND ( ( ( subcats LIKE '%d23|%' ) OR ( subcats LIKE '%d25|%' ) ) ) )]]></Filter>