FTD achtige Spotnet afbeeldingen
Moderator: Moderator Team
-
Re: FTD achtige Spotnet afbeeldingen
Dit is mogelijk, maar dan moet je zelf een afbeelding met de bijbehorende tekst maken. Misschien als je het heel aardig aan "forumzoeker" vraagt doet hij/zij het voor je 

Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
-
Ik heb nog even een Tag erbij gemaakt waar de zelf aangemaakte tags onderkomen te staan.Gast schreef:Is het mogelijk om een Tag toe te voegen voor Epubs, heb deze nu handmatig toegevoegd, maar ziet er dan heel anders uit.
Heb de tag toegevoegd door in een Epub spot op het tag te klikken
Plaats deze regel onderaan het filter.xml
<Filter Name="Tags" Image="C:\Program Files (x86)\Spotnet\Images\Tags.png" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Poster = '']]></Filter>
Plaats deze afbeelding in de map images

Mooiste tot nog toe...Klein dingetje: HD bevat nu nog HD series.....kun je dat nog wegfilteren?
-
vandaag, als trouwe ftd'er, ook maar eens spotnet gaan uitproberen, en meteen vind ik dit 
hardstikke bedankt!

hardstikke bedankt!
-
Dat is een goeie ik zal er eens naar kijken
Het is bijna niet mogelijk omdat bij tv serie er diverse genres worden gebruikt door de poster waardoor het niet te filteren is.

Update:Gast schreef:Mooiste tot nog toe...Klein dingetje: HD bevat nu nog HD series.....kun je dat nog wegfilteren?
Het is bijna niet mogelijk omdat bij tv serie er diverse genres worden gebruikt door de poster waardoor het niet te filteren is.

Laatst gewijzigd door forumzoeker op 17 feb 2011, 07:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
- Leeftijd: 57
-
Alleen jammer dat de link niet werkt,ik had het heel graag willen hebben. En als de link zou werken,hoe krijg ik het dan bij mijn spotnet??

forumzoeker schreef:Ik ga FTD missen dus ik had zo iets van ik wil wel een beetje FTD in Spotnet![]()
Voor iedereen die dit ook wil onderstaand de screenshot plus het bestandje.
Alle filters zijn zodanig aangepast dat erotiek niet zichtbaar is in de overige categorieen. Windows applications geeft geen spelletjes meer weer. Verder een filter voor DVD5, DVD9, HD content HD series en BluRay.
http://www.megaupload.com/?d=XKSZ5ESP
En wat stichting Brein betreft
ps: stom verkeerde topic
-
is nu wel gelukt met die link,maar hoe krijg ik het nu in mijn spotnet? ik heb W7
-
Filters in Spotnet als in FTDkoekie54 schreef:is nu wel gelukt met die link,maar hoe krijg ik het nu in mijn spotnet? ik heb W7
1 Kopieer en vervang eerst de images uit de map backup aangepaste images naar:
C:/Programfiles/Spotnet/images
2. Kopieer en vervang daarna het bestand filters.xml in de map C:/ProgramData/Spotnet
door het bestand filters.xml uit de map aangepaste filters spotnet
Voor XP gebruikers: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
Opmerking: mocht het bestand niet te vinden zijn, kijk dan of de optie “verborgen mappen en bestanden weergeven” staat aangevinkt. Zo niet: dit aanvinken.
Suc6
Sander aka Winged