laden reactie duurt lang en dan time-out
Moderator: Moderator Team
Re: laden reactie duurt lang en dan time-out
Wat heb je nu precies geprobeerd wop en wat bedoel je met actieve server?
-
Klopt heb ik ook bij eweka als ik dat verander kan ik geen contact meer maken en werkt het dus niet meer 

Wat voor computers hebben jullie met hoeveel intern geheugen etc.?
Spotnet is een redelijke geheugenvreter in de huidige versie - en als je dan ook nog in staat bent geweest om de 350.000+ spots binnen te halen komt er nog een 50+mb database bij.
Ik weet niet of dat bij jullie het probleem is, maar wel even voor de zekerheid om uit te sluiten
Spotnet is een redelijke geheugenvreter in de huidige versie - en als je dan ook nog in staat bent geweest om de 350.000+ spots binnen te halen komt er nog een 50+mb database bij.
Ik weet niet of dat bij jullie het probleem is, maar wel even voor de zekerheid om uit te sluiten
-
gerstr schreef:Wat heb je nu precies geprobeerd wop en wat bedoel je met actieve server?
Dit heb ik geprobeerd:
Code: Selecteer alles
Verander de Header server naar: news2.neva.ru
Port 560
SSL 1
lijkt me ook de onjuiste port, probeer maar even op port 563 ajb en laat even weten gelijk
-
- Leeftijd: 74
3 dagen geprobeerd....
eindelijk is het 1/2 uur geleden gelukt om met xp-pro versie 1560 exe.de volledige spots (51.258)binnen te halen.
provider die ik gebruik is news.tele2.nl
eindelijk is het 1/2 uur geleden gelukt om met xp-pro versie 1560 exe.de volledige spots (51.258)binnen te halen.
provider die ik gebruik is news.tele2.nl

-
gerstr schreef:lijkt me ook de onjuiste port, probeer maar even op port 563 ajb en laat even weten gelijk
Dat werkt wel!
-
Hè, hè, het is me gelukt, de reacties laden vliegensvlug en ik kan eindelijk nu ook zelf een reaktie plaatsen.
Dank je !
Nu nog ff zoeken hoe ik oudere spots binnen moet halen hihi
Dank je !
Nu nog ff zoeken hoe ik oudere spots binnen moet halen hihi