Spotnet 1560 met Ziggo@home
Moderator: Moderator Team
-
Re: Spotnet 1560 met Ziggo@home
Probeer news2.neva.ru als header server. Dit probleem wordt veroorzaakt door storingen bij vrijwel iedere usenetaanbieder, zal te maken hebben met een explosieve toename in Spotnet gebruikers.
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
-
Hallo.
Kijk hier eens het heeft mij enorm geholpen
ps wat is het adres van je nieuwslezer
Kijk hier eens het heeft mij enorm geholpen
ps wat is het adres van je nieuwslezer
-
@gerstr, ik heb het gelezen en e.e.a. uitgeprobeerd, maar het lukt me niet om te werken met Ziggo.
Mijn servers.xml bestandje ziet er zo uit en ik neem aan dat ik daar iets fout doe. Want als ik werk met Eweka kan ik wel downloaden, maar met Ziggo krijg ik elke keer de melding dat hij niet kan aanmelden.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.ziggo.nl" Username="xxxxxxmijngebruikersnaamxxxxl" Password="xxxxmijnwachtwoordxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Mijn servers.xml bestandje ziet er zo uit en ik neem aan dat ik daar iets fout doe. Want als ik werk met Eweka kan ik wel downloaden, maar met Ziggo krijg ik elke keer de melding dat hij niet kan aanmelden.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.ziggo.nl" Username="xxxxxxmijngebruikersnaamxxxxl" Password="xxxxmijnwachtwoordxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Maak er dit eens van:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="news.ziggo.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Even je ...spots file uit c:\Programdata\Spotnet weggooien of hernoemen voordat je Spotnet opstart
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="news.ziggo.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Even je ...spots file uit c:\Programdata\Spotnet weggooien of hernoemen voordat je Spotnet opstart
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Caiway
viewforum.php?f=16
Hierin verder gaan.
Bekijk of er al een algemeen topic loopt over je vraag of probleem en anders start je een algemeen topic op zoals staat vermeld in deze topic:
viewtopic.php?f=16&t=286
Bedankt,
Darthvader.
Hierin verder gaan.
Bekijk of er al een algemeen topic loopt over je vraag of probleem en anders start je een algemeen topic op zoals staat vermeld in deze topic:
viewtopic.php?f=16&t=286
Bedankt,
Darthvader.