Spotnet 1560 met Ziggo@home

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Mr.Cartmenez
Answers: 0

Re: Spotnet 1560 met Ziggo@home

Bericht door Mr.Cartmenez »

Probeer news2.neva.ru als header server. Dit probleem wordt veroorzaakt door storingen bij vrijwel iedere usenetaanbieder, zal te maken hebben met een explosieve toename in Spotnet gebruikers.
Gr,

Mr. Cartmenez

"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"

corry489

Bericht door corry489 »

Hallo.
Kijk hier eens het heeft mij enorm geholpen
ps wat is het adres van je nieuwslezer

Topicstarter
gerstr

Bericht door gerstr »

even dit draadje lezen ajb:
viewtopic.php?f=6&t=67

Hersendood

Bericht door Hersendood »

@gerstr, ik heb het gelezen en e.e.a. uitgeprobeerd, maar het lukt me niet om te werken met Ziggo.

Mijn servers.xml bestandje ziet er zo uit en ik neem aan dat ik daar iets fout doe. Want als ik werk met Eweka kan ik wel downloaden, maar met Ziggo krijg ik elke keer de melding dat hij niet kan aanmelden.

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.ziggo.nl" Username="xxxxxxmijngebruikersnaamxxxxl" Password="xxxxmijnwachtwoordxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Topicstarter
gerstr

Bericht door gerstr »

Maak er dit eens van:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.ziggo.nl" Username="xxxxxxmijngebruikersnaamxxxxl" Password="xxxxmijnwachtwoordxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news.ziggo.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Even je ...spots file uit c:\Programdata\Spotnet weggooien of hernoemen voordat je Spotnet opstart

Darthvader
Usenet: Hitnews
Internet: Caiway

Bericht door Darthvader »

viewforum.php?f=16
Hierin verder gaan.

Bekijk of er al een algemeen topic loopt over je vraag of probleem en anders start je een algemeen topic op zoals staat vermeld in deze topic:
viewtopic.php?f=16&t=286

Bedankt,
Darthvader.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer