Hoog netwerkverkeer bij gebruik Spotnet
Moderator: Moderator Team
-
-
Re: Hoog netwerkverkeer bij gebruik Spotnet
Ok, omdat ik dit probleem niet heb zal het voor jou niet heel erg zijn! 2% is vrij weinig. Ik zou er gewoon niet op letten!djkavaa schreef:Als ik spotnet afsluit zoals al gezegd 0%:(
-
Nee oke maar het is 2% van een GB connectie daarom is het zo weinig ik trek me er verder ook niks van aan.
Maar wou gewoon weten hoe het kwam weet niet of iemand anders dit ook had vandaar.
Dus de lage % is vertaald in KB nu 704 up en 733 down.
Maar wou gewoon weten hoe het kwam weet niet of iemand anders dit ook had vandaar.
Dus de lage % is vertaald in KB nu 704 up en 733 down.
draait sabnzb in de achtergrond of alleen spotnet?
download je via spotnet?
hoeveel connecties heb je in je servers.xml aangezet?
spotnet moet in rust eigenlijk geen netwerkverkeer genereren, behalve als je bijwerken start, spots bekijkt of reacties lees en/of plaatst en natuurlijk als je downed.
download je via spotnet?
hoeveel connecties heb je in je servers.xml aangezet?
spotnet moet in rust eigenlijk geen netwerkverkeer genereren, behalve als je bijwerken start, spots bekijkt of reacties lees en/of plaatst en natuurlijk als je downed.
-
Ik draai Sabnzbd momenteel op de zelfde pc maar het is ook als hij niet aant downloaden is en spotnet is ook niks aant doen ik heb spotnet gekoppeld aan een externe sabnzbd zoals hier op het forum te vinden is.
De connecties zijn er 4 maar die worden neem ik aan alleen gebruikt bij het downloaden van spotnet via de internet sabnzb
De connecties zijn er 4 maar die worden neem ik aan alleen gebruikt bij het downloaden van spotnet via de internet sabnzb
ja daarom vraag ik het ook, want spotnet is bij mij heel laag met netwerk verkeer in rust, dus snap je verhaal niet zo goed
-
Klopt zou het ook moeten zijn dus ik snap ook niet waar het verkeer vandaan komt je mag evnt. inloggen via teamviewer om het zelf te bezichtigen DM me maar...
ik zou vermoeden krijgen dat een ander programma mischien netwerk verkeer genereert. Je zou bijvoorbeel nog eens in safe mode kunnen draaien en nog eens checken. Anders kijken welk programma precies netwerk requests doet.
Ik ben ook ergens in de duizenden topics een vehaal tegen gekomen van een netwerk schijf die in het verleden was gebruikt en waar spotnet naar bleef hengelen maar die niet meer beschikbaar was en daardoor netwerk verkeer genereerde.
Meer weet ik ook niet. Laat even weten of je erachter komt.
Ik ben ook ergens in de duizenden topics een vehaal tegen gekomen van een netwerk schijf die in het verleden was gebruikt en waar spotnet naar bleef hengelen maar die niet meer beschikbaar was en daardoor netwerk verkeer genereerde.
Meer weet ik ook niet. Laat even weten of je erachter komt.
-
Bedankt voor je speur werk maar ik heb alle netwerk schijven al los gekoppeld.
Het zou inderdaad wel een verklaring geven.
Het is zodat het dataverkeer er alleen is als spotnet is gestart en ik weet 100% zeker dat geen ander programma constant zoveel verkeer genereerd op me pc want het is als ik spotnet afsluit weer weg.
Je mag als je interesse hebt inloggen met teamviewer.
Hiervoor mag je me zoals al gezegt DMen
Greetz
Het zou inderdaad wel een verklaring geven.
Het is zodat het dataverkeer er alleen is als spotnet is gestart en ik weet 100% zeker dat geen ander programma constant zoveel verkeer genereerd op me pc want het is als ik spotnet afsluit weer weg.
Je mag als je interesse hebt inloggen met teamviewer.
Hiervoor mag je me zoals al gezegt DMen
Greetz
worden incompletes, cache, downloads etc. lokaal op je computer bewaard of op het netwerk?