status Downloaden mislukt

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Humannature
Answers: 0

status Downloaden mislukt

Bericht door Humannature »

Recent Spotnet geïnstalleerd dus is nog helemaal nieuw voor mij.
Geen problemen ondervonden bij de installatie en gebruik tot aan het downloaden!!![/color]. Dit wordt correct gestart maar net wanneer het proces bijna afgelopen is, krijg ik de melding in de kolom Status mislukt! het downloaden stopt en het start daarna netjes met de eerst volgende downloaditem maar het downloadproces wordt nooit afgerond :(

Mijn provider is Casema, ik heb een all-in-one pakket dus kan ongelimiteerd downloaden(tenminste wordt gemeldt op de site van Ziggo) ik gebruik geen NZB etc, heb geen specifieke downloadmap aangemaakt maar dat moeten de problemen niet zijn, dus weet ik even niet waar te zoeken.
Ondanks dat deze melding in dit forum behandeld wordt kan ik geen passende oplossing voor vinden.

Iemand suggesties?

Euphorbia

Re: status Downloaden mislukt

Bericht door Euphorbia »

Maak eens een map buiten je accountmap aan, dus bijv. onder (C:).
Geen wachtwoorden op die bestanden?

Topicstarter
Humannature

Ga dat vanavond uitproberen, er zat geen WW op de bestanden.

Dank je alvast

gerstr

Bericht door gerstr »

@Humannature: we nemen ook wel aan dat je Spotnet als administrator uitvoert, kun je dit confirmeren ajb?

Kaka

Bericht door Kaka »

Nu ik eindelijk oudere spots heb!! Lukt het me alleen niet om sommige spots te downloaden krijg dan de melding mislukt te staan. Maar dit geldt niet bij alle oude spots ook bij sommige nieuwe spots krijg ik dit.

Wat kan ik hier aan doen?

Conscience NL

Bericht door Conscience NL »

Dit heb ik ook. Zelfs bij vrij nieuwe spots heb ik soms als status 'Mislukt' staan. Hoe kan dit?

Topicstarter
Humannature

Ik heb net weer een poging gedaan. Ik voer Spotnet uit als administrator en heb een aparte map gemaakt op de C schijf voor de downloads maar ik blijf de melding krijgen dat de download is mislukt, voor de filmtitel staat het woord FAILURE en de map is leeg.
Weet iemand nog een suggestie?

gerstr

Bericht door gerstr »

als dit niet met alle spots is, heeft het te maken met de volledigheid van de bestanden (en dus de post) en de bestanden die het mogelijk maken om nog te repareren.

Soms moet je accepteren dat een post niet helemaal goed is en de poster hiervan op de hoogte stellen.

Als het met alle spots is - dan is er iets mis in de instellingen en kijken we graag even mee

laten jullie weten?

kweenie67

Bericht door kweenie67 »

Heb hetzelfde probleem. Iedere post eindigt met status: "downloaden mislukt".
Ongeacht hoe ik SpotNet installeer of uitvoer, al dan niet als admin, er veranderd niets.
Het gaat eigenlijk al mis TIJDENS het downloaden van de .rar-bestanden, terwijl ie nog volop moet binnenhalen.
Met de posts zelf en de usenetprovider (Eweka) is NIETS mis (NewsLeecher haalt alles probleemloos binnen).
Misschien overbodig te vermelden, maar ik heb het standaard aangemaakte databestand vervangen door een uitgebreidere versie.

Wie weet waar het probleem nu eigenlijk zit en weet de oplossing?

gerstr

Bericht door gerstr »

tijdens het downloaden kun je sabnzbd opstarten door http://localhost:8090 in je browser in te typen
op de tab history kun je precies zien waar de problemen zitten of hebben gezeten (van oude downloads)

laat je even weten?
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer