Ervaringen & Discussie: Eweka

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

stroopwafel
Answers: 0
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN
Leeftijd: 30

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

Bericht door stroopwafel »

Rhijn schreef:
Maler schreef
100, 101 en 102 komen overeen met newsreader1.eweka.nl, dus dat zou kunnen kloppen.
Vreemd dat je de ene keer wel en de andere keer geen verbinding hebt.
Heb je de vraag wel aan de technische dienst van Eweka gesteld? Je krijgt daar sneller antwoord dan via het algemene info-mailadres.

Loop alles nog eens rustig na zou ik zeggen (instellingen, Eweka mail etc.). Ik begrijp je frustratie heel goed.
Verder weet ik het ook even niet.

M.v.g,

Marler
Nu zo juist net werkte het weer opeens,reactie plaatsen gaat jammerlijk niet.
ik heb mijn vraag gesteld aan technische dienst van Eweka.
Ik denk dat het toch iets anders moet gaan worden dan Eweka als het zo aan de gang blijft is de lol er snel vanaf.
Weten jullie iets anders voor mij wat je ook per maand kan betalen zonder dat je er aan vast geketend zit?

Alvast vriendelijk bedankt voor de support :D

http://www.lightningusenet.com/

gsm

Bericht door gsm »

Etheboss schreef:Ik zou jouw gebruikersnaam en WW wel even weghalen als ik jou was, zo kan iedereen die dit leest hier ge(mis)bruik van maken.
Mijn hartelijke dank, ik heb er wel aan gedacht maar stom van me dat ik het niet heb weg gehaald.
Iets te snel gekopierd en geplaatst
Nogmaals hartelijk dank voor je attentie en bedankt "stroopwafel" voor de medewerking.
Nu nog even wachten op de oplossing.

CoBra850
Usenet: Ziggo
Internet: Eweka

Bericht door CoBra850 »

hier bij mijn werkense servers.xml

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xx" Password="xx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Downloads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="xx" Password="xx" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xx" Password="xx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />  
</Spotnet>
i.p.v. sslreader.eweka.nl kun je ook de IP's van eweka gebruiken

mazda.323

Bericht door mazda.323 »

Snap er zo 123 niks van, die van mij werkt gewoon goed met eweka.
De reactie's ook, oke ze zijn er niet allemaal binnen 1 sec, maar alles laad wel gewoon en ik kan ook gewoon een reactie geven.

Hoe ik het heb ingesteld/gedaan heb staat Hier
Tip: Mischien spotnet ff verwijderen en overnieuw installeren.enz...

Opm: 1
LET OP: het IP-adres van een server kan in de loop van de tijd veranderen, waardoor u opnieuw problemen zou kunnen krijgen.

Opm: 2
Kijk welke code je krijgt en kijk ook ff bij "Eweka" bij "vraag en andwoord" onder "6. Veel voorkomende foutmeldingen/codes"

gsm

Bericht door gsm »

Helaas het werkt niet, ik blijf de melding houden dat gebruikersnaam en wachtwoord fout zijn.
Opnieuw installeren heb ik ook al gedaan en het heeft goed gewerkt
Ook heb de registratie gedaan wat in de link staat.
Helaas maar waar. Jammer want ik hoopte op een goede vervanger van FTD en het ziet er ook goed uit.
Maar ik ben er nu al een dag mee bezig en het gaat gewoon niet werken ben ik bang voor al heeft het gewerkt.
Toch bedankt en hoop dat het eens gaat lukken

tureluurs

Bericht door tureluurs »

Ik had ook dat probleem, ik denk dat Eweka het nu zelf opgelost heeft (teveel klachten gehad denk ik)

Het enige wat je doen moet is spotnet een keer verwijderen van je pc, weer opnieuw downloaden en hoppa een volle database

had eerst rond de 10.000 spots, en nu 257.000

gewoon netjes je gegevens invullen van eweka en klaar.
(Respect) voor de posters ;)

JimZzter

Bericht door JimZzter »

Hiero werkt alles nu ook goed met eweka, wel in combinatie met een hackje dat iemand had gepost op spotnet.. inmiddels 361.752 spots in mijnem database:D Heerlijk dit spotnet:D:D

Braindamage

Bericht door Braindamage »

Als ik newreaderXX neem in Spotnet krijg ik een foutmelding in SABNZB :
newsreaderXX.eweka.nl:119: 7 (Deblokkeren) Kan niet aanmelden bij server [502 Authentication Failed]

Pas ik het aantal servers in SABNZBD aan naar 7 (ipv 8) dan werkt het prima.
1 Server minder geeft trouwens géén of minimaal snelheidsverlies bij het downloaden, wat vaak ten onrechte wordt gedacht.

rikellen

binnen halen van films mislukt

Bericht door rikellen »

ik heb het volgende probleem: verleden week kon ik wel films downloaden maar nu mislukken de downloads. Ook als ik een bericht wil plaatsen krijg ik de volgende boodschap: kan geen verbinding maken met provider:kan geen verbinding maken met server. 400 cannot vonnect to nnp server 81 171 88 18 (81 171 88 18 563) connect error 10061.
Ik heb een betaal server van eweka. Heeft iemand een oplossing? (Respect)

Marler

Bericht door Marler »

Rhijn schreef:[IMG=http://img715.imageshack.us/img715/7069/popeeper3.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

[IMG=http://img715.imageshack.us/img715/7069 ... er3.th.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

Dit kwam ik op spotnet tegen.
Ik weet niet precies welke link ik moet hebben om een afbeelding hier te plaatsen
Hoi Rhijn,

Ik heb gekeken en gebruik textnews.news.cambrium.nl nog steeds zonder problemen om te headeren. Nergens fouten of gaten in te vinden. Voor mij dus nog steeds een uitstekende headerserver.

Instellingen zijn als volgt in servers.xml

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="81.171.88.xxx" Username="xxxx" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="post.eweka.nl" Username="xxxx" Password="xxxx"119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

M.v.g,

Marler
"Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen"
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer