Vaderjakop schreef: 02 sep 2025, 13:15
Ook ik krijg de melding "Parameter is onjuist"
Werk met Windows 11 Ent 24H2
Kan dus geen dank uitspreken/schrijven naar spotters.
Usenet provider is Eewka en ISP is Ziggo, maar heeft daar volgens mijn niks mee te maken.
Ben géén voorstander van de Updates uit te zetten,
kreeg het wel voor elkaar om de eerder genoemde te verwijderen.
Update kwam echter ook wederom terug bij een nieuwe opstart van PC.
Dus de melding van "Parameter is onjuist" is nog steeds aanwezig.
Wanneer je dit wel uitzet, komen de updates boven aan te staan bij windows update.
Staat nu bij mijn als een Optionele update.
Er word dan weer een install van gedaan als ik de PC een restart heb gedaan.
Niet echt handig als de UPdate dan steeds opnieuw terug komt.
We wachten wel op een oplossing, en anders géén commentjes en bedankjes meer.
Zag ook dat er mensen géén spots kunnen doen.
Dus dat word dan wel minder.
Hallo Mensen
Ik ondervind precies hetzelfde probleem.
Kan ook geen berichtjes meer opstallen in Spotnet omdat de gebruikersnaam niet voorzien is van de juiste parameters (een soort QR-code ?)
Wat kan ik anders dan afwachten?
Met vriendelijke groet
Dukkel1
Ik heb hetzelfde probleem en ik heb de update KB5064081 verwijderd maar nog steeds het probleem. Zodra ik spotnet afsluit en opnieuw opstart krijg ik die vervelende mededelin: parameter onjuist. Ik werk nu met classic maar wil weer mijn oude spotnet terug. Weet niet meer wat te doen.
Spotnet 2 is verouderd en bevat een aantal bugs. Omdat Spotnet 2 al lang niet meer wordt ondersteund en geupdate worden problemen niet meer opgelost en black/whitelijsten niet meer bijgewerkt waardoor het onveiliger is.
We kunnen dus ook geen ondersteuning geven voor Spotnet 2. Iedereen hier gebruikt Spotnet Classic.
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
Ook ik kan al heel de week geen post plaatsen en geen reacties's geven.
Ik gebruikte spotnet 2.0 die was niet meer te openen
Overgestapt naar spotnet Classic 1.9.1.1
Ik heb windows 11 en daarbij Eweka
Hoop dat er snel een oplossing is
Heeft iemand een idee of een gratis payserver zou kunnen werken??
Mvgr. Kwiebus65
Voorlopig 2 oplossingen:
- Spotnet draaien in een VM machine (virtual box) met Windows 10
- De update van W11 terugdraaien (zie post op spotnet met 'problemen' in de titel)
zwetser2015 schreef: Vandaag, 08:50
bij mijn vrouw is de melding nu na de update naar sn.1.9.2.o 440 posting not allowed
Posting not allowed is dat het abonnement het niet toe staat om te posten. Het achterlaten van een bericht is een post namelijk.
Het beste kan zij even contact opnemen met haar usenet aanbieder.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.