Spotnet Classic 1.9.0.9

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

andrevb
Answers: 0

Re: Spotnet Classic 1.9.0.9

Bericht door andrevb »

Ypsos schreef: 14 jun 2024, 21:42 @andrevb, zie voorgaand bericht aan @JazzySOB
Aangepaste/zelf gemaakte (filter Films X264 en Actie) filters.xml inpakken als zip bestand?
filters.zip hier als bijlagen toevoegen in een volgend bericht?
<Filter Name="Films x264 Actie" Image="\Images\Custom2.ico"><![CDATA[cats MATCH '(1a9 AND 1d0)']]></Filter>

Geeft leeg blad, zie bijlage
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

MikeGSM
Usenet: Eweka
Internet: Lijbrandt

Bericht door MikeGSM »

Helaas veel foutmeldingen bij het opstarten: (standaard installatie dmv update)

Getresponse exception
The remote name could not be resolved: 'is.qd'

Exceptie schrijven xml list
Object reference not set to instance of object

Getresponse exception
The remote name could not be resolved: 'is.qd'

Exceptie schrijven xml list
Object reference not set to instance of object

En de oude filters geven geen resultaten meer...

Code: Selecteer alles

<Spotnet>  
<Filter Name="Spotnet" Image="\Images\cf\tagspot.gif"><![CDATA[cat=1]]></Filter>
  <Filter Name="Nieuw" Image="\Images\new2.ico"><![CDATA[rowid > [SN:NEW] and cat <> 9]]></Filter>
  <Filter Name="Laatste 24 uur" Image="\Images\today.ico"><![CDATA[date > ( [SN:DATE] - 86400 ) and cat <> 9]]></Filter>
  <Filter Name="Laatste 7 dagen" Image="\Images\today.ico"><![CDATA[date > ( [SN:DATE] - 604800 ) and cat <> 9]]></Filter>
  <Filter Name="Laatste 14 dagen" Image="\Images\today.ico"><![CDATA[date > ( [SN:DATE] - 1209600 ) and cat <> 9]]></Filter>
  <Filter Name="Laatste maand" Image="\Images\today.ico"><![CDATA[date > ( [SN:DATE] - 2629744 ) and cat <> 9]]></Filter>
  <Filter Name="Beeld" Image="\Images\cf\tagbeeld.gif"><![CDATA[cat = 1]]></Filter>
  <Filter Name="DVD" Image="\Images\cf\dvd.png"><![CDATA[cats MATCH '(1a3 OR 1a10) OR  (6a3 OR 6a10)']]></Filter>
  <Filter Name="Bluray" Image="\Images\cf\bray.png"><![CDATA[cats MATCH '1a6 OR  6a6']]></Filter>
  <Filter Name="HD/Overige" Image="\Images\cf\hd.png"><![CDATA[cats MATCH '(1a2 OR 1a1 OR 1a0 OR 1a9 OR 1a14 OR 1a15) OR  (6a2 OR 6a1 OR 6a0 OR 6a9 OR 6a14 OR 6a15)']]></Filter>
  <Filter Name="Erotiek" Image="\Images\cf\taggero.gif"><![CDATA[cat=9]]></Filter>
  <Filter Name="Erotiek 2" Image="\Images\18.gif"><![CDATA[cats MATCH '9d80']]></Filter>
  <Filter Name="Boeken/Afbeeldingen" Image="\Images\cf\tagbooks.gif"><![CDATA[cat = 5]]></Filter>
  <Filter Name="Muziek" Image="\Images\cf\tagmuziek.gif"><![CDATA[cat = 2]]></Filter>
  <Filter Name="Spellen" Image="\Images\cf\taggames.gif"><![CDATA[cat = 3]]></Filter>
  <Filter Name="Applicaties" Image="\Images\cf\tagapps.gif"><![CDATA[cat = 4]]></Filter>
</Spotnet>

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

@MikeGSM
Bewerken -> Instellingen -> Externe black/whitelist ...
Check of onderstaande URL's erin staan:

https://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml 
geen glazenbol hier, systeem info enz. zie voorgaande berichten Spotnet Classic Support Toolkit

andrevb schreef: 14 jun 2024, 23:17 <Filter Name="Films x264 Actie" Image="\Images\Custom2.ico"><![CDATA[cats MATCH '(1a9 AND 1d0)']]></Filter>
Geeft een leeg blad, zie bijlage
@andrevb idd Spotnet 1.9.0.9 geeft 'leeg blad', Spotnet 1.9.0.8 werkt wel.
Kan met de nieuwe sqlite versie te maken hebben, ben geen sqlite expert... @mesa57 kun jij er eens naar kijken?

Het filter "Films x264 Actie" iets aanpast OR i.p.v. AND, geeft wel resultaat maar weet niet of dit dezelfde uitkomst heeft.

<Filter Name="Films x264 Actie" Image="\Images\Custom2.ico"><![CDATA[cats MATCH '(1a9 OR 1d0)']]></Filter>
@andrevb, dank voor de antwoorden, de gegeven info is handig voor de developers.
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

JazzySOB

Bericht door JazzySOB »

Hallo Ypsos,
Wederom hartelijk dank voor je ondersteuning, echt super!
Ik denk dat mijn oorspronkelijke filters van versie 1.9.0.8 weg zijn, want ik heb na wat experimenteren 1.9.0.9 een tweede keer geïnstalleerd.
Echt alles werkt prima, downloaden etc. geen probleem.
Jammer dat je geen bestaande filters kan bewerken of editen. Ander kon ik zien hoe ze zijn opgebouwd en vandaar uit aanpassingen maken. Wellicht een ideetje voor een volgende release?

Ik heb vier filters aangemaakt en hieronder toegevoegd in een zip bestand zoals gevraagd.
Het zijn:
Films HD
Series HD
Muziek Compressed
Muziek Lossless
Bij alle vier de filters blijft het scherm dus leeg.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

andrevb

Bericht door andrevb »

Ypsos schreef: 15 jun 2024, 16:16
andrevb schreef: 14 jun 2024, 23:17 <Filter Name="Films x264 Actie" Image="\Images\Custom2.ico"><![CDATA[cats MATCH '(1a9 AND 1d0)']]></Filter>
Geeft een leeg blad, zie bijlage
@andrevb idd Spotnet 1.9.0.9 geeft 'leeg blad', Spotnet 1.9.0.8 werkt wel.
Kan met de nieuwe sqlite versie te maken hebben, ben geen sqlite expert... @mesa57 kun jij er eens naar kijken?

Het filter "Films x264 Actie" iets aanpast OR i.p.v. AND, geeft wel resultaat maar weet niet of dit dezelfde uitkomst heeft.

<Filter Name="Films x264 Actie" Image="\Images\Custom2.ico"><![CDATA[cats MATCH '(1a9 OR 1d0)']]></Filter>
Neen , geeft niet dezelfde uitslag.

@andrevb, dank voor de antwoorden, de gegeven info is handig voor de developers.
Graag gedaan

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid

Bericht door mesa57 »

Er is inderdaad een SQLite probleem. We gaan onderzoeken hoe we dat kunnen oplossen.
Een oplossing is de AND en haakje gewoon weg te laten (niet AND door OR vervangen). Dan is het resultaat hetzelfde.
Dus

<Filter Name="Films x264 Actie" Image="\Images\Custom2.ico"><![CDATA[cats MATCH '(1a9 1d0)']]></Filter>

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid

Bericht door mesa57 »

@mikegsm Ivm die opstart errors zou ik graag je oude instelling van de black/whitelist server willen weten.

JazzySOB

Bericht door JazzySOB »

mesa57 schreef: 15 jun 2024, 16:49 Er is inderdaad een SQLite probleem. We gaan onderzoeken hoe we dat kunnen oplossen.
Een oplossing is de AND en haakje gewoon weg te laten (niet AND door OR vervangen). Dan is het resultaat hetzelfde.
Dus

<Filter Name="Films x264 Actie" Image="\Images\Custom2.ico"><![CDATA[cats MATCH '(1a9 1d0)']]></Filter>
@Ypsos, @mesa57,

Ik heb zojuist alle AND verwijderd uit mijn eigen gemaakte filters in het filters.xml bestand en dit werkt!
Nu zie ik alles weer zoals het hoort!
Hartelijk bedankt voor de ondersteuning en deze relatief eenvoudige oplossing.
Jullie zijn kanjers! I'm happy :clap:

andrevb

Bericht door andrevb »

mesa57 schreef: 15 jun 2024, 16:49 Er is inderdaad een SQLite probleem. We gaan onderzoeken hoe we dat kunnen oplossen.
Dus

Zo werkt het prima , bedankt voor de tip, effe zelf editen via kladblok en het werkt

TifKag

Bericht door TifKag »

Mijn filters zijn blijkbaar iets ingewikkelder, ik krijg ze in ieder geval niet werkend.
Of ik snap het gewoon niet......jammer.

Dan hoop ik maar op een spoedige oplossing.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer