Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.7 Wat is je besturingssysteem?: Windows 10 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet Welke Internet Provider heb je?: Net at Once Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: 360 Total Security Met welk programma download je?: Spotnet Wanneer begon je probleem?: Na de emigratie naar Zweden Geef een beschrijving van je probleem: Na het opstarten wil ik iets downloaden en dan zie ik de download balk met schokken heel lang lopen tot het moment dat ik de melding krijg : fout tijdens het starten van SABnzbd: Bekijk logfile
In Nederland nooit gehad. XML bestand.:
Gisteren Spotnet verwijderd incl. diverse mappen daarna de PC opnieuw opgestart en 1.9.0.8 geïnstalleerd en weer opnieuw opgestart maar probleem blijft bestaan.
Wie heeft de oplossing ?
Probleem opgelost.
Ik heb een externe SABnzbd geïnstalleerd en in Spotnet onder bewerken/downloadknop de poort aangepast naar 8085 en de API sleutel ingegeven en daarna kon ik weer wat downloaden
Misschien help dat ook bij andere die het zelfde probleem hebben
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.