Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

SABnzbd foutmelding in Zweden

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
gsm
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 feb 2011, 21:30
Reputation: 0

SABnzbd foutmelding in Zweden

#1

Bericht door gsm »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.7
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Net at Once
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: 360 Total Security
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Na de emigratie naar Zweden
Geef een beschrijving van je probleem: Na het opstarten wil ik iets downloaden en dan zie ik de download balk met schokken heel lang lopen tot het moment dat ik de melding krijg : fout tijdens het starten van SABnzbd: Bekijk logfile
In Nederland nooit gehad.
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.sunnyusenet.com" Username="xxxxx@hotmail.com" Password="xxxxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="2" Buggy="true" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="xxxxxxxx@hotmail.com" Password="xxxxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="18" />
  <Server Type="Uploads" Server="post.sunnyusenet.com" Username="xxxxxxxxx@hotmail.com" Password="xxxxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Topicstarter
gsm
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 feb 2011, 21:30
Reputation: 0

Re: SABnzbd foutmelding in Zweden

#2

Bericht door gsm »

Gisteren Spotnet verwijderd incl. diverse mappen daarna de PC opnieuw opgestart en 1.9.0.8 geïnstalleerd en weer opnieuw opgestart maar probleem blijft bestaan.
Wie heeft de oplossing ?

Topicstarter
gsm
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 feb 2011, 21:30
Reputation: 0

Re: SABnzbd foutmelding in Zweden

#3

Bericht door gsm »

Probleem opgelost.
Ik heb een externe SABnzbd geïnstalleerd en in Spotnet onder bewerken/downloadknop de poort aangepast naar 8085 en de API sleutel ingegeven en daarna kon ik weer wat downloaden
Misschien help dat ook bij andere die het zelfde probleem hebben
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer