database

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
nmgn78
Answers: 0

Re: database

Bericht door nmgn78 »

ik gebruik eweka

maar heb een andere ip gebuikt zoals in het forum stond omdat hij geen verbinding maakte
eweka

kan iemand mij ook vertelen waar je verzoekjes kan plaatsen zoals
bijvoorbeeld als ik software wil van een of een speciale film

Hansjoh

Bericht door Hansjoh »

Zombymario schreef:Mensen die XS News hebben die spots van alleen vandaag en/of gisteren hebben kunnen dit doen: viewtopic.php?f=3&t=73#p621

Mm, heb het aan de praat gekregen. De oplossing met die link hierboven werkte bij mij niet.Onder ProgrammaData>spotnet heb ik de file reader.xsnews.nl (spots) weg gehaald. Bij het opnieuw openen van het programma vraagt het programma weer om verbindingsgegevens. Heb daar gelijk news.neva.ru en met 563(ssl) ingetypt en nu heb ik 352.000 posts! Nu even kijken hoe het met het downloaden zit.

EDIT: Downloaden ging daarna niet, maar heb naam van de spot file onder ProgrammaData>spotnet veranderd van news.neva.ru in reader.xsnews.nl en het werkt :)

Dat van die link had ik wel al gedaan en ook met 'alleen lezen' vast gezet, wel een beetje omslachtig zo, maar zolang het werkt..

Spoeltje
Usenet: nu wisselend
Internet: UPC
Leeftijd: 80

Bericht door Spoeltje »

Ik heb me ook (zoals zovelen, denk ik), bij jullie aangemeld. Hij is goed geinstalleerd. (Google is je vriend :D) Ik heb een payserver bij Yabse (al heel lang)
en ik lees bepaalde instellingen???? En ik zou ook héél graag zogezegd terug willen kijken, naar oudere posten. Is dat mogelijk.
Ik ben net zo'n hele grote ster in de pc materie maar doe m'n ......best om het allemaal te leren.
Heeft iemand een oplossing ofzo. Groejes een grijze duif :lol:

Possum

Bericht door Possum »

Spoeltje schreef:Ik heb me ook (zoals zovelen, denk ik), bij jullie aangemeld. Hij is goed geinstalleerd. (Google is je vriend :D) Ik heb een payserver bij Yabse (al heel lang)
en ik lees bepaalde instellingen???? En ik zou ook héél graag zogezegd terug willen kijken, naar oudere posten. Is dat mogelijk.
Ik ben net zo'n hele grote ster in de pc materie maar doe m'n ......best om het allemaal te leren.
Heeft iemand een oplossing ofzo. Groejes een grijze duif :lol:
Als Yabse ook voor headers een lage retentie is dit misschien de oplossing

viewtopic.php?f=3&t=55#p367

guru100760

Bericht door guru100760 »

Goedemiddag

bedankt voor jullie hulp werkt in derdaad nu met xsnews toppie

groet Guru

Topicstarter
nmgn78

Bericht door nmgn78 »

als ik mijn database aanpas dmv het xml bestand te verandere naar bijvoorbeeld news2.neva.ru
dan geeft spotnet aan dat het wachtwoord of gebruikersnaam niet klopt.

weet iemand ook of dat je het xml bestand nou wel of niet op lezen moet zetten

Hansjoh

Bericht door Hansjoh »

nmgn78 schreef:als ik mijn database aanpas dmv het xml bestand te verandere naar bijvoorbeeld news2.neva.ru
dan geeft spotnet aan dat het wachtwoord of gebruikersnaam niet klopt.

weet iemand ook of dat je het xml bestand nou wel of niet op lezen moet zetten
Alleen de eerste regel onder servers.xml moet je veranderen naar news.neva.ru, de andere 2 moeten wel gewoon de server zijn die je altijd gebruikt.

scarface1984

Bericht door scarface1984 »

hallo ik had zoals vele eweka maar die deed het niet (time out) dus veranderd naar ip dus nu werk hij wel alleen de database gaan niet verder dan 2400 posts t/m 12-02-2011 heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Possum

Bericht door Possum »

Als je handmatig servers.xml veranderd moet je het daarna het bestand op alleen lezen zetten.
Laatst gewijzigd door Possum op 15 feb 2011, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Hansjoh

Bericht door Hansjoh »

scarface1984 schreef:hallo ik had zoals vele eweka maar die deed het niet (time out) dus veranderd naar ip dus nu werk hij wel alleen de database gaan niet verder dan 2400 posts t/m 12-02-2011 heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Heb je het topic wel gelezen?
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer