Mislukt

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Spookhuis
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2017, 23:51
Answers: 0
Usenet: EWEKA
Internet: Ziggo

Mislukt

#1

Bericht door Spookhuis »

Als ik bijv. een epub wil downloden krijg ik "mislukt" Ook wanneer ik een ander onderwerp wil downloaden krijg ik de melding "mislukt"
Wat kan ik hieraan doen. Ik gebruik spotnet 2.0 en OS windows 10
met vriendelijke groet
Cor

SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Mislukt

#2

Bericht door SynologyDude »

Dat kan van alles zijn te oud of groep die niet ondersteunt wordt.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: Mislukt

#3

Bericht door EindBaas »

Mislukken al je downloads ? Is je abonnement nog wel geldig ? Worden spots nog binnengehaald en bijgewerkt ?
Kan me niet voorstellen dat alle downloads mislukken. Vertel even iets meer over je setup.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer