Mislukt
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 feb 2017, 23:51
- Usenet: EWEKA
- Internet: Ziggo
Mislukt
Als ik bijv. een epub wil downloden krijg ik "mislukt" Ook wanneer ik een ander onderwerp wil downloaden krijg ik de melding "mislukt"
Wat kan ik hieraan doen. Ik gebruik spotnet 2.0 en OS windows 10
met vriendelijke groet
Cor
Wat kan ik hieraan doen. Ik gebruik spotnet 2.0 en OS windows 10
met vriendelijke groet
Cor
-
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
- Usenet: Eweka
- Internet: ziggo
- Locatie: Usenet
- Contacteer:
Re: Mislukt
Dat kan van alles zijn te oud of groep die niet ondersteunt wordt.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
-
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
- Usenet: Eweka
- Internet: 100Mbit
Re: Mislukt
Mislukken al je downloads ? Is je abonnement nog wel geldig ? Worden spots nog binnengehaald en bijgewerkt ?
Kan me niet voorstellen dat alle downloads mislukken. Vertel even iets meer over je setup.
Kan me niet voorstellen dat alle downloads mislukken. Vertel even iets meer over je setup.