database bijwerken
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: ziggo
- Internet: ziggo
database bijwerken
Hallo,
ik heb problemen met het opstarten van spotnet. Ik ben verhuisd, heb dus een andere provider ( ziggo ) en nu wil spotnet de datebase niet ,eer bijwerken, dus ik kan niks meer doen. Heb alles al geprobeerd van ziggo het invullen van de nwe provider tot het wachtwoord, maar hij pakt niks. Wie weet wat ik verkeerd doe of wat ik moet doen.
Daniëlle
ik heb problemen met het opstarten van spotnet. Ik ben verhuisd, heb dus een andere provider ( ziggo ) en nu wil spotnet de datebase niet ,eer bijwerken, dus ik kan niks meer doen. Heb alles al geprobeerd van ziggo het invullen van de nwe provider tot het wachtwoord, maar hij pakt niks. Wie weet wat ik verkeerd doe of wat ik moet doen.
Daniëlle
-
- Moderator Team Lid
-
- Usenet: ziggo
- Internet: ziggo
Re: database bijwerken
Dus wat moet ik dan doen om er toch gebruik van te maken? Of is er iets anders wat ik kan downloaden.
-
- Moderator Team Lid
Als je spotnet wilt gebruiken, zul je een abo moeten nemen bij een commercieele USP, zoals Eweka of 5eurousenet.
-
- Usenet: xlned
- Internet: upc
de database van spotnet werkt niet meer bij. Als ik op de knop bijwerken klik krijg ik "geen nieuwe spots gevonden"wat kan ik doen?
Iemand enig idee? de gegevens die ik van XLned heb gekregen heb ik netjes ingetikt.....wel verbinding maar database wordt nog steeds niet bijgewerkt. HELP!
Iemand enig idee? de gegevens die ik van XLned heb gekregen heb ik netjes ingetikt.....wel verbinding maar database wordt nog steeds niet bijgewerkt. HELP!
-
- Usenet: XLned
- Internet: KPN
Ik heb ook problemen met bijwerken. Ik heb KPN als provider en XLned als abo... iemand een idee... Hij blijft op 184 dagen staan als laatste bijwerken...
-
- Moderator Team Lid
Spotnet 1.8.6.x : menu bewerken / database / spots leegmaken.
Dan weer overnieuw laden.
Reacties kun je eender later doen.
Dan weer overnieuw laden.
Reacties kun je eender later doen.